Ja jäklar vilken vild portning du hade! Jag vill hemskt gärna veta överströmmarnas höjder också fast jag vet att jag inte kan överföra dessa höjder rakt av till mina cylindrar men man får en hint. Jag är själv lite lur på om jag ska tordas höja portarna så mycket men jag har ju inte avgasportar så jag blir ytterst tveksam. Jag är rädd att den blir toksvag på lägre varv och får besvärlig tomg o låghfart då och startar dricka soppa som en häst. Har man överströmmarna på lilla minsta fel höjd (för hög) mot så hög utblåsare kan man få stökig tom och lågvarvs reg = svårbetyckade variatorer,,och för låg höjd ja då tappar man ju effekt på högre varven så det gäller för mig att samla på mig all info jag kan innan jag sätter överströmmshöjden. Provade du någonsin köra den med uppspjälkade avgasventiler i fullt öppet läge utan turbo och hur svag tyckte du den blev då? Nu vet jag att du har 200cc mer men internsant ändå att höra. Och visst provade du även hissa dom i taket när du körde turbo även på den vassa porttiden? Vill gärna veta hur du upplevde försämring även då på lägre varven då också ,,,., Tack på förhand