Inga lössnöskotrar kom till skada under denna inspelningSkön film o villken smäll i trädet i slutet! kvaddad?
Bara en kortbandareInga lössnöskotrar kom till skada under denna inspelning
Jo det tror jag med. Har inte haft så effektiv kylning på nuvarande ic heller då jag inte kunnat kört med fläkten på för då har det dragit för mycket ström så batteriet laddas ur. Sen är det säkert minst 30grader varm under huven.Har en kompis som mätt insugstemp före och efter turbo utan ic. På sin 2-takt turbo så klart, och vid mät tillfället så var det ca -10 i luften och då mätte han en temp på +-0 i plenum. Detta var på 0,8 i ladd. Stämmer även det bra med mätningarna som Justin Silbernagel har gjort. Jag håller på min teori, hur varmt har du under huven? 30grader? hur ska du då kunna kyla 0gradig luft med en IC som sitter i 30+grader? Enda sättet att få en effektiv kylning av laddluften är att ha den att kyla med fartvind eller snö. Det är min åsikt iaf. Så kör utan IC, blir bara lättare att få den att fungera fint.