Mjo funderar på det jag också=) Dock osäker om 2komp klarlack går ihop med 1komp lack... tror att det reser sej, och med 1komp klarlack på sprayburk kanske det blir flammigt...:hmmmm:Blev bra Glöm inte att lägga på klarlack på huven nu
Tackar, mjo slutet är inte det bästa, men orka inte flytta kylarna så går ej att göra så mkt åt det...men dynan kommer nog bli svartas snygg skoter svart dyna nu så då *****r !! annat slut på tunneln kanske med
Kul att du också gillar dekalen=)Jävligt nice dekal på bilderna..
Hur ser den ut IRL?
Thanks! mja man kanske ska ha den sådär sidenmatt=)Blev riktigt snyggt det där. Tror fan inte att det skulle vara snyggare med blank svart !
Mjo skulle va nice,helst med nya mätarna också=)Enda som fattas nu är nya dubbel lyset då kommer den bli riktigt grym !
Tack så mkt=)Ser J*****t bra ut passar bra med den färgen på huven tummen upp!!
Yepp det skulle vara pricken över IetMjo skulle va nice,helst med nya mätarna också=)
Mjo funderar på det jag också=) Dock osäker om 2komp klarlack går ihop med 1komp lack... tror att det reser sej, och med 1komp klarlack på sprayburk kanske det blir flammigt...:hmmmm:
Mjao, men lutar åt att behålla huven som den är=)Du får prova på nått annat ett par gånger för att vara på säkra sidan
Dubellyse å stora mätarna gör grymmskillnad i utseeden och är lätt att koppla in!Mjo skulle va nice,helst med nya mätarna också=)
jajjamen, men lär ej vara gratisDubellyse å stora mätarna gör grymmskillnad i utseeden och är lätt att koppla in!
Oki,oki ja vi får se hur det ser ut i plånboken sen... åker till Grekland om ca 1 vecka så alla pengar behövsKöpte mina från nån bilskrot nedanför sundsvall för 1500kr mätare plasten och lycktan. kolla min XTC tråd så har du lite före och efter bilder