Så vi snackar inte om några dyra grejer att byta? Utan bara göra en ordentlig service?byta olja i kedjehus kanske tömma tanken och i mä ny soppa smörja nipplar.
Nu snackar du då för just dessa maskiner med lite mer kablar än nödvändigtTumregel, en sänkt skoter blir sig aldrig likt igen...
Speciellet inte nyare maskiner o ski-doo med all dess elektronik.
Alla lager bör bytas, efter farsan sänkte sin så har de poppat sönder som en popcornpåse på fullvarv
Både boggie och drivlina.
Vev lager gillar nog inte häller vatten.
Tynad som satan, vattenkörning = långa fullgasrepor etc.
jaru inte *** handlar man ju en F7a istället för en rev...enligt mig iaf..då är man lite väl bakåt i tiden med ALLT typ..körställningen är ju oldschool nå djäääävulskt..Skulle aldrig köpt en vattenkörd skoter, garanterat massor med saker som måste bytas, sletet överallt här och där slutar med att man står hela vintern och skruvar, bättre och lägga till 5 tusen till en mxz eller f7a eller någonting, så man får köra iställlet för skruva. garanterat vålds och hårdkörd
Ja, sålänge man inte köper en helt ny skoter är det ju svårt att veta. Din kanske också är vattenkörd?Säkert många av er som har en skoter som är sänkt ett x antal gånger, som ni inte ens vet om det.
de e it samma rev. den hans_j vill köpa ägs av en jimmy medans den på youtube ägs av en som heter dennisSök på team pitepalt på youtube så får du se rev:en in action :beer:
Ja, sålänge man inte köper en helt ny skoter är det ju svårt att veta. Din kanske också är vattenkörd?
Skotern som denna trådskapare pratar om verkar redan vara såld. Kanske ngn här inne som köpt den? Hoppas att den kommer att fungera fint iaf