Hur många går högskola/universitet?

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
Som topic! Hur många av er går på högskola eller universitet? :rock:

Själv går jag på LTU, 2 årig Samhällsbyggnad! När jag är klar så kommer jag vara platschef eller gruvingenjör! :D

/F
 
D

Deleted member 6797

sj så kan ja it ens börja högskola/universitet
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
Tänker lika dant som dig :) Är så sa*ans less på skola nu, har varit less på skolan sen 4-5an.. Synd bara att man kom ut på arbetsmarknaden just under lågkonjukturen :(
andra arbetsdagen idag sedan studenten.. Lagom glad just nu och det blir att jobba natt nästa vecka, verkar släppa här i gällivare nu får man hoppas :)
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
andra arbetsdagen idag sedan studenten.. Lagom glad just nu och det blir att jobba natt nästa vecka, verkar släppa här i gällivare nu får man hoppas :)

Otur du har haft å bara fått gått hemma hela sommaren. Sj har jag haft jobb nästan konstant sen veckan efter studenten, men fick gå i fredags.. Så nu sitter man arbetslös igen och har allt för mkt planer för att de ska bli hälsosamt för varken mig lr plånboken :S
 

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
Kul att så många skrev i tråden :D

Jag har varit svetsare och svarare och bockare å allt dedär nu sen ja slutade skolan.. typ för 5 år sedan.. så nu känner jag att jag vill avancera lite, kanske platschef i LK eller liknande.. de är min dröm :D

/F
 

j-son

Välkänd medlem
18 jul 2006
1.157
4
38
34
Ja ska plugga till byggnadsingenjör inom samhällsteknik, en 3-årig utbildning på MDH i västerås :) Kommer dock sakna att bara kunna klä på sig o kliva ut genom dörrn o sen dra iväg ifall skotersuget kommer över en... :/
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
Kul att så många skrev i tråden :D

Jag har varit svetsare och svarare och bockare å allt dedär nu sen ja slutade skolan.. typ för 5 år sedan.. så nu känner jag att jag vill avancera lite, kanske platschef i LK eller liknande.. de är min dröm :D

/F
ja nu när VDn har dött så kan du söka till den tjänsten, dock är det ju anställningsstopp :rolleyes:
 

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
ja nu när VDn har dött så kan du söka till den tjänsten, dock är det ju anställningsstopp :rolleyes:
Hahahaha alltså typ platschef för en viss avdelning/arbete! Inte för hela ***** koncernern hahahaha, nu får du skärpa dig, tror du andats för mkt trippelavgaser :aetsch:
 

Niclas2

Välkänd medlem
15 sept 2008
234
0
16
Går just nu på Luleå Tekniska Universitet, brandingenjörsexamen är klar nu väntar bara 2år extra...