hejsan.
Har kört M8 -09 en säsong nu och är mer än nöjd, men mkt vill ju som bekant ha mer.
Så nu är min fråga till er. Är det värt att byta in min 09a emot en 2010 och lägga 40 000 imellan, för dom 20 extra hästarna.
Eller ska jag lägga 50 000 på min 09a istället?
Dom 50 000 skulle då bestå av:
* Nya dynan (2010års) :beer:
* Boondocker tubro :evil:
* 174" matta. :rock:
Hästarna blir ju fler med det alternativet, men vad tycker ni? Som jag förstått det så är nya vevaxeln såpass bantad på 2010an så den inte tål lika mkt överladdning.
Vad tycker ni?
Har kört M8 -09 en säsong nu och är mer än nöjd, men mkt vill ju som bekant ha mer.
Så nu är min fråga till er. Är det värt att byta in min 09a emot en 2010 och lägga 40 000 imellan, för dom 20 extra hästarna.
Eller ska jag lägga 50 000 på min 09a istället?
Dom 50 000 skulle då bestå av:
* Nya dynan (2010års) :beer:
* Boondocker tubro :evil:
* 174" matta. :rock:
Hästarna blir ju fler med det alternativet, men vad tycker ni? Som jag förstått det så är nya vevaxeln såpass bantad på 2010an så den inte tål lika mkt överladdning.
Vad tycker ni?