Det har dom inte,Dina har tex. 10.000 i självrisk på vagnskada och det kan ju vara lite saftigt.
har man inte råd ska man inte ha en skoter :laugh:Dom "futtiga" slantarna använder jag till annat kul :beer:
på dom ställen jag kör behövs ingen pga risken att de ska hända nått = 0
Försäkring till skoter är något jag aldrig kommer teckna, inte idagsläget iaf :bootyshake:
Min försäkring är billig som fasen, 0 kr/ månad och 0 kr/året.. man få se till å inte krocka
Gör mig en tjänst.. nästa gång ni betalar in eran försäkring, tänk på mig då att jag får 330 liter bensin istället
Min försäkring är billig som fasen, 0 kr/ månad och 0 kr/året.. man få se till å inte krocka
Så rent ut sagt in i h-vete korkat inlägg! Att köra utan försäkring är det dummaste du gör. Även om du tror att du inte kan köra på någon/något så finns risken att det sker i alla fall eller tror du att alla som krockar/kör på någon planerat det?? Den dagen du gör det och inte får ut en spänn, du blir skadeståndsskyldig för den som du krockat med etc....Kom tillbaka då så får vi se hur kaxig du e.:stupid::stupid::stupid: Du är inte felfri och en olycka kan hända vem som helst. Hoppas verkligen att du åker dit någon gång så du lär dig!
jag har 2 jobb så ja det är bra betaltAhahahaha ooooh, vänta så ska jag hämta papper å penna å skriva ner ! Jag är såååå intresserad :bootyshake:
330 liter soppa? Jatack
PS. Är de bra betalat att baka pizza?
Gör mig en tjänst.. nästa gång ni betalar in eran försäkring, tänk på mig då att jag får 330 liter bensin istället
Men då lägger man bara in ett tillägg i sjukförsäkringen så att det täcker skador orsakade på motordrivna fordon. Perfekt? Dåså.vill inte lägga mig i dina sandlådefasoner men tänkte bara säga att försäkringen på skotern täcker inte bara skotern utan dig själv också,så vi säger väl så här,du krockar med ett träd,bryter ryggen å blir lam,hur klarar du dig resten av livet då?
men jag brukar säga man gör som man vill,ända tills det händer nått
tror du han har råd med sjukförsäkring :laugh:Men då lägger man bara in ett tillägg i sjukförsäkringen så att det täcker skador orsakade på motordrivna fordon. Perfekt? Dåså.
Sålänge liraren betalar trafikförsäkring så har jag inget att klaga på. Och gör han inte det vid en olycka så blir visserligen den långa rättsliga vägen lite jobbigare men du personligen får ju ut alla nödvändiga pengar efter olycka.
J'vla vänsterfasoner att försöka upplysa honom om riskerna, det är hans val. Punkt.
Dessutom har han ju försäkring i trygg folksam.