Oktober/november brukar väl dom flesta komma ut. Enligt mig så kan man göra dom bästa affärerna då å onte som dom flesta säger på våren/sommaren.
Som jag anser är efter de här tanke sättet. Sen höst/början av vintern, dom som har beställt nya skotrar och inte fått den gamla såld än börjar bli desperata att få bort den gammla. Alltså kommer dom vara villiga att gå ner bra mkt i pris för att inte bli stående med 2 skotrar under vintern.
Klart dom gör Har jag ett fast jobb till nästa vilner göra då jag deDet beror väl på vilken prisklass man vill ha. Om man är ute efter en -06 eller uppåt är det säkert som du säger. Tror inte nån som har en skoter för 30000:- beställer sprillans till nästa vinter
ja det finns skotrar men inte rätt skotrar... tyvärJag tycker det finns många ute på blocket, men det är ju så långt till alla.
Känns som man bor på fel ställe
Intelligent kommentar =)Det beror väl på vilken prisklass man vill ha. Om man är ute efter en -06 eller uppåt är det säkert som du säger. Tror inte nån som har en skoter för 30000:- beställer sprillans till nästa vinter
haha kännde likdant, bra för man har en skoter som inte kostar mer än 30 så kommer man aldrig mer köpa en ny skoter:laugh:Intelligent kommentar =)
så alla som har en skoter äldre än 06 eller inte dyrare än 30k kommer aldrig köpa en ny skoter?? =). tror nog lilla du tänker på din egen situation nu =)
när jag hoppade över 50 gränsen förra året så blev jag helt plötsligt på 15 tusen nu.. sjuka skalorMan kanske automatiskt blir kvar under 30k gränsen då
Jag gjorde då det när jag beställde den jag har nu.Tror inte nån som har en skoter för 30000:- beställer sprillans till nästa vinter
Intelligent kommentar =)
så alla som har en skoter äldre än 06 eller inte dyrare än 30k kommer aldrig köpa en ny skoter?? =). tror nog lilla du tänker på din egen situation nu =)
Jag gjorde då det när jag beställde den jag har nu.
Har varit väldigt lite skotrar till salu i sommras, dom kommer troligen när första snön har kommit, undra hur begpriserna blir nu när nypriserna har stigit.