Mxz 700 mod med mycket pics updates

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
vart jävligt fint de där. är dålig på komentera men kollar den nästan vajre dag. :)
tackar!!! kanske dax att ändra de då ;) hahah

Grymt snyggt!
tackar!

längtar med spänning på det slutförda resultatet!!!!:) ser iaf mkt bra ut än så länge:) en annan sak kanske vore snyggt med mesh istället för huvgaller?:)
Inte länge kvar, håll ut!=)

Isf att man skafar gult men tror jag ska ha gallrena som jag har för dom passar jävligt bra på huven nu när dom är gula!


Men den ska igång snart för nu böjar de dra ihops sig !!
 

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
Har fått dit lite grejor nu! luftburken ( inte helt färdig än) förgasarna och allting sånt, även alla slangar och el är på sin plats nu!





i veckan blir första provturen med SenapsRäsern!
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Blir riktigt nice MR!! ;)

Ang. luftburk av mesh de tror jag nog att de är risk för att det blir för mycket lufttillförsel = maskinen går snålt.
 

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
Blir kanske inte nån märkvärdig update, satt dit kedjehuslocket, pipan & slutburken, fixat med skidorna, har även bytt plats på tändhatarna för styrstången tog i dom, satt dit stänkan, satt dit expantingkärlet och även lite annat småpill.





Saker att (kvar att) göra:
* Ska imorn på ESON och köpa en grej till tanken då den läker bensin :evil:
* Köpa kedjehusolja
* Köpa Kylarvätska
* Köpa sprintar (eller hur de stavas )

Kommer väll komma mer saker sen!
 

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
JAG TROR SERIÖST JAG SKA DÖDA NÅGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fick åå att skotern är ihopsatt! då var livet på topp!
men då jävlar så skule GUD och hans jävla turkkusiner komma och jävlas med mig, fösrt går chocken av.... tänkte kan nog endå starta skotern så drog 3-4 drag och sen swhops så flög jag bak, men nog i helvete så lossnar snöret till handtaget och for in i magnapullen...
trodde jag skulle döda nån.. hade verkligen längtat efter få att starta upp "senapsräsern" men nae...
så nu sitter jag och torrdricker min lapin och försöker få mitt liv på fötterna igen..
 

hajfen

Välkänd medlem
11 jan 2008
1.794
0
36
Strömsund
ja vad vore livet utan bakslag ju jävla mycke bättre !! e löser du nog imorrn :D om du inte blir för bakis de vill säga :D