Mxz 700 mod med mycket pics updates

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
Ser fint ut, dedär med att det ska jävlas känner man igen ;) speciellt när man står långt ute i skogen o stänger av gammeveresten sen hade nån bult skruvat upp sig till magnapullen medans jag körde, gissa vem som fick gå hem
 

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
Ser fint ut, dedär med att det ska jävlas känner man igen ;) speciellt när man står långt ute i skogen o stänger av gammeveresten sen hade nån bult skruvat upp sig till magnapullen medans jag körde, gissa vem som fick gå hem
hahah så de ska vara, faktist första gången jag har haft problem med magnapullen men choken är en anna histora... tror jag har bytt den 3-4 gånger på mindre än ett år...

och de känns ju onödigt att ta fram börsen för en sån grej egentligen men vad ska man göra?=P
 

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå

NicklasHaarahiltunen

Välkänd medlem
2 okt 2009
180
0
6
Örnsköldsvik
Fint resultat :)

men du gör de rätt och testa lägga ut den, kompisen testade lägga ut sin för en bra slant mer än vad han hade köpt den för och han fick den såld andra dam som den var ute;) Varje skoter eller pryl jag har sålt har jag alltid saknat den:( men glad blir man när en ny har kommit :hello:
 

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
Ser bra ut ! bättre än vad jag hade förväntat mig.
Lite konstigt det hära, många som knappt har hunnit byggt klart dom lägger ut dom till säljes:hmmmm::argh:
 

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
Ser bra ut ! bättre än vad jag hade förväntat mig.
Lite konstigt det hära, många som knappt har hunnit byggt klart dom lägger ut dom till säljes:hmmmm::argh:
Man säljer dom och får mer pengar till ett nytt projekt kanske ;) en människa blir aldrig nöjd så är de bara ;)
 

Xion

Välkänd medlem
23 aug 2009
1.045
3
16
Kiruna
så jävla läcker den blev, förutom dynan då men den vet jag att du inte kmr ändra på :)
Lite skillnad i snön jämfört med här, här har det kommit massor :D
 

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
tackar! :D
provade den idag lite tvärt på komunens:nono: FYFAN vad bra den gick, inte så ofta skidorna var i backen! ;)

nu saknas baara snön...:smow:
 

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
Nu har jag gjort en liten lista som kommer hända under vintern/våren!om den nu inte blir såld!

- bygga om fotsteg
- bygga om fotholkarna
- twin-pipor
- annan dyna ala rev 440 kanske
- rev pyramid + dyna
- 38 eller 44 matta + no-slip
- kanske rcg boggie
m.m

Sen har jag en del andra planer men dom är en hemlighet än så länge ;)

 
Last edited: