Säkert, men man kan ju tro att de varit nån full jävel som gjort designen på dom. Ser hel störda ut iaf :rock:
Mina slp pipor hade separata burkar men va ihopsvetsade i ett paket så att säga men dock ändå 1 liten burk till varja pipa... är så på alla slp vad jag vet iaf o dessa funkar skitfint imoSLP Suger pung. Köp pipor med separata slutburkar och inte slp eller liknande med 3-1 burk...
Är du till helt 100% att de var slp du hade på din yamma förut? aldrig sett slp med seperata burkar. Speciellt inte till triple yamaha.:hmmmm:Mina slp pipor hade separata burkar men va ihopsvetsade i ett paket så att säga men dock ändå 1 liten burk till varja pipa... är så på alla slp vad jag vet iaf o dessa funkar skitfint imo
Bränsleförbrukningen är lite sisådär. Kör man lugnt typ ledkörning och inte viker av allt för mkt i de lösa så kan då jag köra riktigt snålt ändå. Men under själva "vintern" hård körning så ligger min då iaf på ca 3L/milen och under våren då *****r drar de iväg med bränslet,vid hård körning i blötsnö/vatten men de gör de ju med alla skotrar. Men trimmat så märks de bra skillnad angående bränsle förbrukning.okej hmm. nån av er som vet vad som hände med bensin förbrukningen efter ni monterat pipor finns så många säger olika några säger att den stiger mycke och vissa säger att den sjunker?
Jag vill minnas att SLP hade någon race burk till yamaha triple med separata burkar då, men jag har själv aldrig sett en sådan så jag kan ha fel. Jag tycker det är bra att dom har en "vanlig burk" du har fortfarande ett fruktansvärt grymt ljud med SLP rören men det låter inte så där högt så man måste köra med öronproppar när man har separata burkar.Är du till helt 100% att de var slp du hade på din yamma förut? aldrig sett slp med seperata burkar. Speciellt inte till triple yamaha.:hmmmm:
Helt 100 men det kan va som srx700 skrev att det va nå gammal scecial burk eller dyligt....Är du till helt 100% att de var slp du hade på din yamma förut? aldrig sett slp med seperata burkar. Speciellt inte till triple yamaha.:hmmmm:
Klockrent. Vet att Modblaster piporna svarar bra på både portning och Bigbore. Iaf enligt Tikka de bästa man kan ha om man ska trimma mer än std motor med pipor och tillhörande bestyckning. Mulle hade inte heller nått ont att säga om PSI RörenSen får man inte glömma att pipor svarar helt annorlunda om man tex har portning osv. Det jag menar att tex att pipor som fungerar bra på en standard motor kanske inte är den bästa om den är portad.
Haha ja med den där 0.1 vilda hästen lär det vara stor skillnad. :laugh: Nä men jag anser att pipor är som en skoter, bilar mm. Du gillar vissa bättre och vissa sämre även och det finns ju där också både för och nackdelar när du radar upp dom. Det är en smaksak helt enkeltHehe, tyvärr med 0,1hk i ena dynot å i andra hade dom inte dragit psi rören hela vägen ut...
Men ja besegrad i den ronden
Fast har ett eget dyno papper från mulle som är finare 13hk till....