Nu har det som sagt blivit mest puderåkning och där märks det en rätt så stor skillnad. Driver på ganska mycket mer. Nu är det ju dock svårt att säga om det är kamhöjden eller den ökade bärytan som gjort det, men skillnad blev det. Passade på att ta bort krängningshämmarna och där blir det ju även lite annan känsla i maskinen. Inte helt säker på att jag tycker att det blev till det bättre sett till både led och puderkörning. Mer lättsvängd: ja, men även lite bökigare efter led. Eller rättare sagt man måste vara ännu mer aktiv i sin körning efter led. Jag gjorde dock en enkel lösning så jag kan montera tebax hämmarna på 5 min om andan faller på.märktes det någon skillnad när du gick från 44an till 51 mm mattan ?
Det som står på listan att göra framöver:
-nerdrevning, tänker mig lättast tänkbara dvs 2 kugg på lilla
-variatorkit, om jag springer över nått beggat. Kört Goodwin på annan 800 och var grymt nöjd med det
-montera dubbelringade Wiseco kolvar (finns i hyllan, ev sommarjobb)
-infettning av den legendariska veven (definitivt sommarjobb)
-V-force (om jag vinner på triss)