bygga snowhawk

stormen90snow

Ny medlem
27 sept 2009
4
0
1
hudiksvall
tjeena! tänkte testa bygga en snowhawk jag av en motorcykel ram, Någon som har nå tips på vart man kan köpa reservdelar å kke en sprängskiss på¨en riktig snowhawk?:ciao:

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Intressant idé!

Maila till:
B's Outback Motorsports
90 North 800 East
Hyrum, UT 84319
USA
Phone : (435) 245-2411
Fax : (435) 245-2413
E-mail : outbackms@hotmail.com

Dom säljer, hyr ut och utbildar folk på Snow-hawk. Han (tror han hette Steve) sägs ha massor med delar, tydligen beg också. Dessutom är det ju billigt i USA...

exc

Välkänd medlem
3 dec 2004
834
1
16
Vännäs
Testa att googla.. jag hittade för något år sen en kille (svensk) som höll på just att bygga en egen snowhawk av en hoj. Mycket bilder mm. fanns det.

MrT

Välkänd medlem
14 dec 2005
138
0
6
Uppsala
tjeena! tänkte testa bygga en snowhawk jag av en motorcykel ram, Någon som har nå tips på vart man kan köpa reservdelar å kke en sprängskiss på¨en riktig snowhawk?:ciao:
Du kan ju alltid köpa en instruktonsbok av den svenska generalagenten abinagroup för en tusenlapp inklusive sprängskisser.

Tycker du det är för dyrt kan du ju köpa en riktig hök.

Lubsor

Välkänd medlem
5 jan 2008
1.000
0
36
Bjästa/ Örnsköldsvik
Du kan ju alltid köpa en instruktonsbok av den svenska generalagenten abinagroup för en tusenlapp inklusive sprängskisser.

Tycker du det är för dyrt kan du ju köpa en riktig hök.
Hehe ok, så du menar då att dom inte kostar mer än en tusing? :laugh:

AlexanderB

Välkänd medlem
30 nov 2007
162
0
6
Stockholm
jag byggde en minisnowhawk av min fiddy... stort sett bara att korta en vanlig boggie, gör den smalare smacka på en matta å en plåtskida fram