okej! tack så mycket. så jag ska släppa allt som går på balatorremmen och släppa förspänningen på fjädrarna bak?
Jag anser att han ska låta balatan vara. De kommer inte att göra att han går på rullen utan skidorna kommer lyfta ist för att den reser. Sen har då jag inte sett nåra klackar i boggin på varken min 01 lr 02 boggis.Om det finns klackar som flytta bak dom och släpp balatan 1 SNÄPP! då matar den rullen
det där med att skidorna åker upp i luften men inte boggien är till och från skoter enligt mig.. på min mach 1 583 så släppte jag på balatan allt som gick och då vart det bara att skidorna lyfta och boggien stanna i backen och på en 670 twin pipes jag har haft så släppte jag på balatan 1 snäpp och då stog den rakt upp, även boggien var i luften om jag säger så...Jag anser att han ska låta balatan vara. De kommer inte att göra att han går på rullen utan skidorna kommer lyfta ist för att den reser. Sen har då jag inte sett nåra klackar i boggin på varken min 01 lr 02 boggis.
Hade för mig att du har skrivit att din mach 1 är din första skoter..:hmmmm:det där med att skidorna åker upp i luften men inte boggien är till och från skoter enligt mig.. på min mach 1 583 så släppte jag på balatan allt som gick och då vart det bara att skidorna lyfta och boggien stanna i backen och på en 670 twin pipes jag har haft så släppte jag på balatan 1 snäpp och då stog den rakt upp, även boggien var i luften om jag säger så...
Nej det var en nordic 377Hade för mig att du har skrivit att din mach 1 är din första skoter..:hmmmm: