Tjenare, jag har en mach z 800 - 98 men jag skulle behöva lite hjälp, jag har totalrenoverat motorn på den, och när jag hade fixa/renovera hela motorn så var det dags att lyfta i motorn i chassi, så jag började flytta alla kablar och sånt, men då såg jag att det var 2 kablar som var avknipsade och som låg på kanten i chassit,( såg ut som dom hade typ tagit eltejp och tejpa dit dom ) så jag tänkte att dom inte behövs, men när jag har lyft in motorn och skruva ditt nästan allt, kom jag på att jag har ju ingen kabel som går till tempgivarn, kan det vara dom 2 kablarna som ska gå till tempen och är under motorn? jag når/ser inte kablarna heller så jag kan inte få tag i dom, hur ska jag göra? och ett problem till! när jag stoppa dit förgasarna så tog jag alla slangar från bränslepumpen och drog dom åt sidan innna jag stoppa dit förgasarna, när jag hade montera gasarna så trycker jag på alla slangar som ska vara på förgasarna, då ser jag en tjock slang som inte är igenomskinlig och jag har ingen aning vars den ska? kan det vara nån vakum slang? och isf vars på motorn ska den sitta?