så du gräver en väg ut ur garaget ?Lyfta skoter, det gör man väl inte? Inte när det finns spadar...
Någon mer twinnare som TROR något mer om tripplar?
så du gräver en väg ut ur garaget ?Lyfta skoter, det gör man väl inte? Inte när det finns spadar...
Skönt att man inte behöver ha in dem i garaget så ofta dåWord! :laugh:
trecylindrigt är old school:aetsch:hej, nu är det dags för skoter för mej
http://www.***********/vasterbotten/Arctic_Cat_Zrt_600__96_23952380.htm?ca=4&w=3
denna har jag funderat på och den är ju trecylindrig. så nu skulle jag vilja höra lite för och nackdelar om den och gärna vad ni tycker in om skotern också
Tack på förhand
och en twin ännu mer old schooltrecylindrigt är old school:aetsch:
det vet jag väll inte. vad är det som det finns mest av på marknaden och hur ser framtiden ut för skotrar ? är det 2 cylindrigt som vi kommer att få se mest av eller är det 3 cylindrigt ?och en twin ännu mer old school
tänkte mest att en tvåcylindrig radmotor är en äldre motorkonstruktion än en trippeldet vet jag väll inte. vad är det som det finns mest av på marknaden och hur ser framtiden ut för skotrar ? är det 2 cylindrigt som vi kommer att få se mest av eller är det 3 cylindrigt ?
För att inte tala om enstånkortänkte mest att en tvåcylindrig radmotor är en äldre motorkonstruktion än en trippel
precis, att dom ens tillverkas nå mer :aetsch::laugh:För att inte tala om enstånkor