Skoterpremiär för öviksbor!

C-West

Välkänd medlem
5 aug 2007
1.208
1
38
33
Örnsköldsvik
Får jag tillbaka mina boggie dämpare snart så borde det gå. Btw folk som har stora vagnar kanske kan styra upp en samåkning?

Har plats för mig plus 3/4 till beroende på modell på min vagn..

Precis, är möjligt att jag måste samåka med någon. Men får se hur det blir...

pbylund

Välkänd medlem
10 dec 2008
486
0
16
Ö-vik
snön ligger alltså kvar ännu ? :D som sagt bara att skruva ihop skotern:p så man får prova ny dynan! ;)

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
jag fortsätter att updatera med jämna mellanrum om hur snöläget är. Jag kommer i varje fall satsa på att fara upp när det är 4dm och mer. Inte den bästa körningen men. Lederna går då att använda, och myrarna gå leka lite på.

Man får bort ryckningaran i gastummen.

Men vi får väll komma överens senare om ett passaden datum

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
har hört mig för. Nå mer snö har det inte komme, men det ligger kvar och är under minus hela tiden.

Så sjöarna har börjat frysa på. Och det är ju inte heller något dåligt tycker jag=)

Men ett förslag jag har är att hyra "storstugan" av arne. Tror det är 12 eller 14 bäddar. GÅr ju klämma in fler också. Men vi kan väll göra en lista på vilka som är intresserade så man v et hur många det (eventuellt) blir?

Intressenter:
1: k-len
2: metso
3: ?

fyll på

xtremerider

Välkänd medlem
6 aug 2008
783
1
18
Bredbyn
de lät intressant, har du några prisuppgifter på stugan?
Intressenter:
1: k-len
2: metso
3: koffe91
4: xtremerider + några kompisar som säkert vill med

TBear

Välkänd medlem
21 dec 2007
540
1
18
Örnsköldsvik
Vi kommer nog 3 skotrar och eventuellt en pulka!
Men det är juh svårt att säga i dagsläget när man inte riktigt vet när det blir av!
Vi är nog inte intresserade av att sova över då vi har en dotter på 3 månader!

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
okey.

Vi var ett gäng som for upp i 2 nättar förra vintern. Tror vi betalade 500-600kr sammanalgt. Så några stora summorhandlar det inte om.

TBear: jo jag har själv en dotter som fyllde 3månader i förrgår. Så jag misstänekr att frugan och bäbis följer med överdagen och skonkar lite pulka, så (om jag får permis) stannar jag kvar.

PolePosition

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.055
0
36
37
Umeå
Länge sen man var inloggad på snowmobile..

Jag, som nybliven Umebo, och min kusin lär nog hänga på. Nyinköpa Polaris IQ väntar på att rastas. Hur långt från Ö-vik är Solberg?

Max_K

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.534
1
36
Koskullskulle
90% av alla verkar ju bo kring övik :D 60mil enkel väg för att köra skoter på lite snö, nä då får ni fan komma upp istället ;)