Snowmobileträff! Åkersjön v3 missa inte!

Är du intresserad av att deltaga?

• Ja

Röster: 156 80,4%
  • Nej

Röster: 38 19,6%

• Totalt antal som röstat
    194
Status
Stängd för vidare inlägg.

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
Sv: Snowmobileträff!

sjukt sugen... synd bara att man är 16 år och inte har nån skjuts !!:stupid::afraid:

Mikael_N

Välkänd medlem
12 aug 2004
4.403
4
38
55
Kalix, Sweden
www.kartman.se

Morsan ska ringa sin jobbar kompis imorn. Dom har nått släp dom använder när dom hjälper folk att flytta. Dom drar det med nån Mercedes. Går ju att lasta skotrarna på tvären om man tar bort kåpan på ditt släp. Om det nu inte blir för tungt.
Tungt, nah, får lasta ganska mycket på släpet och bilen orkar garanterat. :)

Det som jag funderar mest på är hur maskinerna ser ut då man kommer fram, efter 66mil med saltslask. :hmmmm:

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16

Det som jag funderar mest på är hur maskinerna ser ut då man kommer fram, efter 66mil med saltslask. :hmmmm:
Åk inlandet men töar det så är det ändå ett ispaket på släpet när ni kommer fram tyvärr, jag tar med gummiklubban och hjälper er när ni dyker upp :beer: http://www.hitta.se/Route.aspx#7324725;1835536;Kalix;;Kalix;|7074942;1414270;Övre%20Åkersjön;;Krokom;

B

Biosteel

Åk inlandet men töar det så är det ändå ett ispaket på släpet när ni kommer fram tyvärr, jag tar med gummiklubban och hjälper er när ni dyker upp :beer: http://www.hitta.se/Route.aspx#7324725;1835536;Kalix;;Kalix;|7074942;1414270;Övre%20Åkersjön;;Krokom;

vore riktigt skojj senare eftr träffen om ni tar massor med bilder och tankar upp i en tråd :beer::rock:

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16

vore riktigt skojj senare eftr träffen om ni tar massor med bilder och tankar upp i en tråd :beer::rock:
Jag tar med min Nikon D60 och hoppas på väldigt bra väder :) Alla bilder hamnar som sämst på min hemsida.

Mikael_N

Välkänd medlem
12 aug 2004
4.403
4
38
55
Kalix, Sweden
www.kartman.se

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall

Jag har tyvärr inte råd att fara ner. Hinner inte få ihop pengar till v3 :(
Men har fått erbjudande av Metso att fara ner till honom under sportlovet i 4-6dygn så ska försöka satsa på det. Skulle varit enorm kul om man hade haft råd att fara till båda.

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16

Tackar. :)

Vettefasiken hur det blir med resan, de som tänkte haka på har ändrat sig :argh: och jag kör inte ensam med bil.

Återkommer om något nytt inträffar.:(
Ensam suger när man åker bil, roligare att dela kostnaden och ensamheten med någon.
Jag har rest mycket i jobbet mellan Sundsvall-Kiruna, Luleå, Gällivare, Vilhelmina ja dom flesta orter i Norr. Det är inte roligt alla dagar.
Hoppas nån fler nappar så man får chans att träffa dig, vi behöver inte vara och styra i djupsnön utan kan ju testa GPS lederna i området :beer:

Mikael_N

Välkänd medlem
12 aug 2004
4.403
4
38
55
Kalix, Sweden
www.kartman.se

Hoppas nån fler nappar så man får chans att träffa dig, vi behöver inte vara och styra i djupsnön utan kan ju testa GPS lederna i området :beer:
Får hoppas nån ändrar sig till det positiva. Kommer jag så testar man både ledbombande och det mjuka. Jag är inte den som vägrar köra i det fluffiga, jag brukar normalt sett vara den som får spåra. Och fastnar man så finns det måånga som kan lyfta. :D

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0

Fick aldrig svar så frågar igen,

Vi som har möjlighet att kommer över dagen, kommer ni kräva att man är premunant då?
Ja, vi har satt gränsen vid att man ska vara prenumerant, annars kommer detta bli helt ohållbart för oss.
Vi har denna tillställning för att vi ska lära känna läsarna och kunna få bra input till framtida tidningar.

Å andra sidan kostar ett nätpren. under 200kr....

bacc

Välkänd medlem
8 mar 2009
266
0
16

Måste man bo på hotellet? Eller går det lika bra att sova i bilen om man känner för det? :D

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0

Måste man bo på hotellet? Eller går det lika bra att sova i bilen om man känner för det? :D

hehe Jag har varit med om -43 grader där..visst sov i bilen då..

Vi hackar loss dig till frukost!

:laugh:

Honung

Välkänd medlem
26 feb 2007
728
2
18
Östersund

Nordland, har ni funderat någonting ang. folk som har eget boende.Kan ni prata med Kent om att fixa typ supebiljetter eller nått liknande?

Jag har egen stuga så betala för boende och frukost vill jag inte men att träffa likasinnade på en sån här träff blir ju skoj.

Blir två skoterns julafton i år:beer:
Och jag kanske måste våldgästa dig två helger på raken:beer: eller bastun:hmmmm:

bacc

Välkänd medlem
8 mar 2009
266
0
16

hehe Jag har varit med om -43 grader där..visst sov i bilen då..

Vi hackar loss dig till frukost!

:laugh:
Sa inte att jag ska. Bara en fundering från min sida :)
Säger det igen, om någon har vägarna förbi mitt place så kan den ju säga till

E

ejwbegysv

Ja eller så du kanske låna en av mina... Om Summit duger åt dig förståss....:evil:
Jag ska så klart komma upp... boka sviten åt mig. Samt minst två skotrar så jag har lite att åka på...

Status
Stängd för vidare inlägg.