V vidamic Välkänd medlem 5 sept 2004 1.098 0 16 20 okt 2009 #1 Någon som har lackat sin hjälm här, många fräcka motiv har hon iaf. www.flickan.com
speedo_4 Välkänd medlem 25 mar 2008 2.083 3 38 35 Fåker 20 okt 2009 #2 vidamic skrev: Någon som har lackat sin hjälm här, många fräcka motiv har hon iaf. www.flickan.com Click to expand... Vad jag har hört så tar hon rätt bra betalt. Men hon är otroligt skicklig måste ja säga.
vidamic skrev: Någon som har lackat sin hjälm här, många fräcka motiv har hon iaf. www.flickan.com Click to expand... Vad jag har hört så tar hon rätt bra betalt. Men hon är otroligt skicklig måste ja säga.
D Deleted member 9532 21 okt 2009 #3 Finns ju en riktigt najs hjälm med Ski-doo motivlack Har träffat henne på bilmässan, riktigt trevlig faktiskt! (nog för att jag är en potentiell kund, men iaf!) Edit: Hittade två ski-doo hjälmar!
Finns ju en riktigt najs hjälm med Ski-doo motivlack Har träffat henne på bilmässan, riktigt trevlig faktiskt! (nog för att jag är en potentiell kund, men iaf!) Edit: Hittade två ski-doo hjälmar!
Blaeckvard Välkänd medlem 1 dec 2008 598 0 16 Viksjöfors 21 okt 2009 #4 Jo hon är ju grym, har också träffat henne på mässor osv.