skoterns dag

  • Trådskapare Deleted member 6797
  • Startdatum

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Då ska man stå vid Kalix Maskiner och grillar burgare och försöka övertala folk att gå med i Kalix skoterklubb ;)
 

MaTtti

Välkänd medlem
27 sept 2008
936
0
16
Malmberget/Gällivare
Jo dom öppnar ju på statoil i malmberget!

Ska bli grymt intressant :D
Jo jag vet var butiken kommer ligga, men har verkat rätt öde där (går förbi macken varje dag när jag ska hem från skolan) så visste inte när dom skulle öppna :D

Men statoils lokaler måste ju vara mindre än den befintliga iaf ? :)
Ska självklart dit ändå och kika, kasnke dom har nå ultra-erbjudande på roliga summitdelar.
 

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
Jo jag vet var butiken kommer ligga, men har verkat rätt öde där (går förbi macken varje dag när jag ska hem från skolan) så visste inte när dom skulle öppna :D

Men statoils lokaler måste ju vara mindre än den befintliga iaf ? :)
Ska självklart dit ändå och kika, kasnke dom har nå ultra-erbjudande på roliga summitdelar.
Haha jepp de kommer inte bli "trycka" där förren nästa helg hehe

Klart man ska förbi dit.. vi kanske kan "dejta" dit? :laugh:
 

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
Då ska man stå vid Kalix Maskiner och grillar burgare och försöka övertala folk att gå med i Kalix skoterklubb ;)
Då lär vi ses, ska dit med brorsan(som vi rekryterade in i skoternästet iår!) och farsan =)
 

Max_K

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.534
1
36
Koskullskulle
Haha.. hans förra ställe låg typ på ett industiområde så näre regnar så blev de blött å trist som fan där.. dvs gytjepöl, så han är nöjd som fan att han fick byta :D
Jodå! riktigt bra beskrivning faktiskt :D Dåligt läge också.. Nånå hoppas de blir bättre nu =)
 

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
Vi får hoppas jag får nyckel till de nya stället hehe.. hade det till de gamla nån dag här!

Tror ni de va skönt att kunna traska in dit å fixa de man vill med VETTIGA prylar ;)
 

MaTtti

Välkänd medlem
27 sept 2008
936
0
16
Malmberget/Gällivare
Är det bara butiken som ska dit ? Nu har jag aldrig varit nån stamkund på m&m men dom lär ju ha en verkstad också, isf lär det bli jävligt trångt i den lilla macken :D

Ang. dejten så ska jag gå dit med några polare så vi kasnke tar den en annan dag, men kommer ju säkert ses där ;)