Jag tror alla läser montera bort, fast Agir skriver montera, det borde ju bli mindre motstånd och skonsammare för slidsen eller ??
Mvh A
nej.han ska göra som AC har på sina maskiner.. alltså man tar bort dom yttre vändhjulen och har då bara 2st på insidan av skenorna...enligt mig jääävligt nice
nackdelarna är om du nu skulle hoppa och landa snett så kan mattan knäckas dära..ganska långsökt men de har hänt.
.
fördelen som sagt är ju att de blir riktigt snyggt. AC har de för att de ska vara lättare att få sladd på arslet (med kontroll) i kurvor på banan.
ser inge direkta nackdelar.och jaa de blir mer kraft på 2 lager,men tyngre blir de inte å driva runt.snarare lättare då de är två lager mindre att snurra på.dock är de så små krafter vi snackar om så man märker inte ens om man skulle känna själv med händerna..
mitt råd då: IDS du.gör de.för de är riktigt nice.. MEN gör de ordentligt, gör inge halvjobb för då står du där ute i ingenstans utan mattspännare, polarn gjorde de först.han slarva och satte klena grejer och då satt han dära.sen blev de å svarva en hårdare axel bak och sen gänga axeln ordentligt osv.då höll de klockrent.