Vilken Musik Lyssnar Ni På?

E

eMe181

Jadu Som rubriken lyder. Jag lyssnar på rock och metal men lugna favoriter går oxå fint ;D Mitt favorit band är Dead by April! :)
 

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Finns flera trådar om det här. Och om jag inte minns fel så låstes den förra för att det bara blev en list- och posthuntertråd.
 

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Han skrev ju "helgdagar"...
Jo men han skrev också:
Japp... Ska iväg nu... börjar klockan 10 då jag inte får jobba nå många timmar...
För honom är det helg eftersom att hela vecka 44 innebär skollov. Sen att han idag skrev att han ska iväg idag får mig att tro att han trots allt jobbar idag.

Håhåjaja det är mycket med det jordiska.:beer:
 

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
det spotify erbjuder.. nej men sånt som dunka, hårdrock, michael jackson (han är en stil för sig själv enligt mig ) jannez-!!!! osv :)
 
E

eMe181

Arjeplogarn jag var på jobbet... väntade på dom andra dom drack kaffe så jag satte mig vid datorn där ;S tills dom kom ^^
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
jag lyssnar på allt från hard rock, new wave of british heavy metal till metal och speed metal :)
dvs allt med gitarr och långhåriga gubbar :rock:
Men favoriterna är helt klart från 70talets slut och hela 80talet, dock inte fjantrock som mötley crüe..

EDIT: även Hel och annan skön svensk musik som Euskefeurat
 
D

Deleted member 6797

alla polarna lyssnar hip-hop å går me häng å skit
sj lyssnar ja på Creedence Clearwater Revival och Elvis Presley:)
 
E

eMe181

Låter som att ni har sköna musikstilar... får se om jag senare kan slänga upp en radio...