Rx1an funkar klockrent med turbo och käkar inte rem heller, bränslet får man väl räkna med att det går åt mer när man dubblar effekten. På Nytro och Vector har jag däremot hört att remmarna inte håller (lite konstigt då dom håller på Rx1an som har mer hk)hur funkar det med rx1 och 300 hästar, drar den mycke mer bränsle, tar den remmar osv?
Skulle nästan våga slå vad om att det har med nedväxlingen av variatorn att göra samt att den har en cylinder till...Rx1an funkar klockrent med turbo och käkar inte rem heller, bränslet får man väl räkna med att det går åt mer när man dubblar effekten. På Nytro och Vector har jag däremot hört att remmarna inte håller (lite konstigt då dom håller på Rx1an som har mer hk)
Lovar dig Rasmus, du kommer inte att bli besviken. Det ger en riktig kick. Och förändrar hur man ser på världen, man börjar undra varför alla andra står där nere och tittar upp på dig när du är längst upp på berget. Till man inser att det är för att dom inte tar sig upp! Och att en Yamma ska vara tung.. det är inte sant, och man ska inte stirra på papper utan uppleva själv. Personligen har jag aldrig kört någon osmidigare skoter än doo's XP:ar...Som sagt, inte kört skotern.
Men köpte den av rotax447 här på forumet så han kan väl intyga att motorn (inte skotern) var bra!
Och de som "skotertoken" säger... Hoppas att de stämmer