S: Yamaha o A/C Tunnel kylare | Betterboards | Dämpare | mm.

snurre

Välkänd medlem
3 jun 2008
774
0
16
Lycksele
Bild på SRX kylaren samt pris, även dom andra kan vara intressanta vid rätt utformning, skall dit med en på min viper.

Är betterboardsen till pz fx sålda än?

aneben

Aktiv medlem
7 feb 2010
78
1
6
Jag skulle behöva ett av de blåa handtagen från SXR skidorna en det kanske du inte vill sälja löst?

snurre

Välkänd medlem
3 jun 2008
774
0
16
Lycksele
Jag köper nog kylaren och betterboardsen av dig OM ETT TAG om de finns kvar. Blev lite mycket godis handlat denna månad.
Drömmer dock mardrömmar om betterboardsen. Min viper packar ingen snö på fotstegen i och med kylarna under (vill mest byta för att ha något att göra :D). Har kört med massa folk i år som inte kunnat stå kvar på sina nya maskiner p g a snö på fotstegen, bland annat nytro xtx, iq 600rr, lynx re mfl.
Är det värt att byta till tunnelkylare och andra fotsteg? Hur tyckte du att dom var för dig på mm:en?

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
MM:n var helt underbar... Ingen annan som körde den kunde påstå sig något annat häller..

Har även grövre lister (vilket behövdes efter en sesogn märkte jag). Dessa från en nytro.
(ingår vid köp av better boards)

Äger aldrig en skoter utan better boards lr liknande igen

Triple800

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.845
5
38
41
Boden
Hur fan blev det med Öhlins främre boggiedämparen du skulle skicka för typ 3 månader sedan? Tänkte att nu tar jag det här i tråden då du tydligen vägrar svara på PM. Senaste jag hörde från dig så skulle den ju vara på väg redan.

Du kan väl iallafall säga till om du sålt den till nån polare istället så man inte behöver vänta med att skruva ihop skotern längre!

ante0011

Prospect sledder
18 feb 2008
1
0
0
Sv: S: Yamaha Delar Kylare | Betterboards | Dämpare | Variatorer osv.

Tjena!
Har du bakre tunnel kylare som passar rx warrior GT-07, är det mkt jobb med montering?

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Hur fan blev det med Öhlins främre boggiedämparen du skulle skicka för typ 3 månader sedan? Tänkte att nu tar jag det här i tråden då du tydligen vägrar svara på PM. Senaste jag hörde från dig så skulle den ju vara på väg redan.

Du kan väl iallafall säga till om du sålt den till nån polare istället så man inte behöver vänta med att skruva ihop skotern längre!

Troget väntat på svar från posten... Men får göra ett nytt försök då de inte återkommit till mig!