No-slip drivhjul + matta 307x38x44 iq 600 ho

RobbanSWE

Välkänd medlem
14 jun 2009
563
9
18
Umeå
Hej

Intresserad av att köpa 44 matta samt no-slip och slp slutburk till
Iq 600 ho-07.eventuellt en längre matta om jag beslutar mig för att förlänga skenorna.
Även intresserad av öhlins eller walker evans dämpare.
Maila vad du har eller pm. olofsson-robert@hotmail.com[/email]
Mvh:Robert

Last edited:

SnowDevil

Välkänd medlem
26 feb 2008
352
0
16
Luleå/Överkalix
Tror det blir svårt att få tag i beggade nonslip till den axeln.. för jag antar att du har den grova splines axeln ? vilhelmina motorcenter säljer avids nonslip hjul till din maskin men dom är snuskigt dyra. 3795:- plus att du måste kapa skenorna 5 cm.. Mitt råd är att sätta en "vanlig" 44 matta som inte kräver nonslip å köra med original drivjhul, funkar lika bra..

RobbanSWE

Välkänd medlem
14 jun 2009
563
9
18
Umeå
Tror det blir svårt att få tag i beggade nonslip till den axeln.. för jag antar att du har den grova splines axeln ? vilhelmina motorcenter säljer avids nonslip hjul till din maskin men dom är snuskigt dyra. 3795:- plus att du måste kapa skenorna 5 cm.. Mitt råd är att sätta en "vanlig" 44 matta som inte kräver nonslip å köra med original drivjhul, funkar lika bra..
Det blev som du sa ,Hoppas att det inte slirar nu.
Tack för svaret Mvh:Robert:ciao:

Jaacob

Välkänd medlem
22 okt 2009
560
0
16
Luleå
Kan man köpa vilken 44:as matta som helst, eller finns det mattor som kräver nonslip?

SnowDevil

Välkänd medlem
26 feb 2008
352
0
16
Luleå/Överkalix
Precis, finns mattor som är gjorda just för nonslip.. Finns även mattor för standard internaldrift, en sån funkar med originalhjulen..