Vilket långt ifrån alla Blocket-läsare vet.Inte alls konstigt då yamahas europa lager ligger i holland.
Nåja, hoppas killen är rentvådd tillräckligt nu och att affärerna går bra.
Vilket långt ifrån alla Blocket-läsare vet.Inte alls konstigt då yamahas europa lager ligger i holland.
Det är så sjukt jävla sant det du skriver! Svenskar i en banankartong...:mad2:Som vanligt i Sverige, försöker nån tjäna lite pengar å de går bra så blir det en massa avundsjuka å spekulationer som denna gång urartade totalt med Polis insats osv.
Så då ska man göra som du att anmäla tex en annons (som du gjorde med skoters som såldes i bromma) bara för att den "ser" skum ut??? utan att veta ett jävla skit om hela saken?? nä vikas över knät o ta en date med mattpiskan vore nåt för dig!!Polisens agerande var och är oförsvarligt, dock ser annonsen väldigt skum ut och det går inte att komma ifrån. Till nästa gång rekommenderar jag att skriva mer utförligt hur det ligger till.
Lycka till med försäljningen!
ta inget för givet bara för att det är nya saker som säljs i delar..Kan säga till 100% att dom där grejerna är stulna, polisen har varit och hämta skotrarna.
Kanske Snowmobile skulle göra en Notis i tidningen om ludde som goodwill, efter all smutskastning på forumet.Jag har missat denna tråd helt, men det är helt åt h-vete det som skett, och jag ber om ursäkt för det som skrivits i denna tråd som varit till din nackdel.
//Dick Abrahamsson
Till exempel så ja. I skrämmande många av dom fallen så är det stulet och det vet alla. Problemet är att ingen gör något.Så då ska man göra som du att anmäla tex en annons (som du gjorde med skoters som såldes i bromma) bara för att den "ser" skum ut??? utan att veta ett jävla skit om hela saken?? nä vikas över knät o ta en date med mattpiskan vore nåt för dig!!
Till exempel så ja. I skrämmande många av dom fallen så är det stulet och det vet alla. Problemet är att ingen gör något.
Det blir vanligare och vanligare som du kanske har märkt.
Då är det ju bra att det kollas upp, eller hur?
Det är bara att smiska på men det blir inget ligga, oavsett hur mycket du än bönar!
Jag sitter ju inte och anmäler annonser till polisen om du nu tror det.Huvva, folk med inställning som dig edvin avskyr jag med snälla ord sagt!
Detta är fan lika lågt som tjuvarna tycker jag, anklagelser från helt ovetande folk baserat på en "skum" annons..
Sånt som detta överbelastar dagens polis med strunt... Att någon är så dum och sälja en stulen skoter på blocket tror jag FÅ är, tjuvar är inte dumma.
Oftast smartare än de som fick något stulet, då de faktiskt överlistade och lyckades stjäla det...
Summa sumarum.. Jag hatar folk som inte kan hålla tassarna borta, detta gäller både onödiga tips samt de som verkligen stjäl...