Öhlins Apex monoshock

_MaNiaC

Välkänd medlem
26 feb 2007
158
1
18
Umeå
Hej,

Hade funderingar på att köpa turbo till skotern ett bra tag men efter lite funderingar så har jag bestämt mig för att uppdatera fjädring, variatorkitt mm. mm. istället.

Så min fråga lyder, vars köper man Öhlins monoshock dämparen till ett vettigt pris? Samt framdämpare.

Är det någon som har en pejl på vilket pris dessa ligger på?

Istället för turbo så blir det:

Öhlins boggie
Öhlins Fram
Slp pp skidor
variator kitt
lite billet i boggien
mm.
mm.

Turbo får väl vänta till nästa års uppgradering :)

berrob

Välkänd medlem
25 jul 2007
3.324
1
36
Luleå
Om du ska köpa så mkt kan jag tipsa om ronniesmailorder tippar på att du kommer undan 20% billigare på öhlins dämparna.

Den funkar fint fint i boggien !! :) Funderade själv på att handla fram men revelj racing ville ha 10500 för dom.... från USA ink alles torde priset landa på ca 8000kr. Kostar 5000 på andra sidan per par. Frakt ca 700kr. + tull + moms

_MaNiaC

Välkänd medlem
26 feb 2007
158
1
18
Umeå
Om du ska köpa så mkt kan jag tipsa om ronniesmailorder tippar på att du kommer undan 20% billigare på öhlins dämparna.

Den funkar fint fint i boggien !! :) Funderade själv på att handla fram men revelj racing ville ha 10500 för dom.... från USA ink alles torde priset landa på ca 8000kr. Kostar 5000 på andra sidan per par. Frakt ca 700kr. + tull + moms

Tack!
Ska kolla in där direkt. Tull och moms kan man slippa om man har tur och att dom skriver in lite fint att det bara är för Demo. Det skriver en kines till mig varje gång jag handlar xenon kitt mm. Har sparat in många kronor på honom :)

_MaNiaC

Välkänd medlem
26 feb 2007
158
1
18
Umeå
Nu är det beställt grejer från staterna.

Kostar att ligga på topp :eek:
Hoppas bara jag slipper tull och moms.