Som citat lyder, Här kan vi diskutera och rekomendera och ge omdöme till skoterfilmer som du har sett och vad du tyckte om filmen osv..
håller på att ta ner den nuhar sett icebounder 2 nu och kan starkt rekomendera den riktigt rolig film mycket varierande åkning och en hel del roliga crasher
jo den är ju nästa i en klass för sig, gillar filmen starkt har nog sett den 5 gånger iafTobe - Ash, a state of snow är mycket bra och en av de finaste filmerna jag har sett. Rekommenderas starkt!
måste hålla med helt underbar åkning i filmen!Jag rekomenderar starkt R.O.C.K The Dream. Den bästa filmen jag sett på väldigt väldigt länge!!
tycker nästan slednecks har blivit överskattad, deras bästa filmer är ju lätt dom första men fler än jag som sett rr5 ? tycker själv den var mycket bra sen var det kul att det inte var lika mycket bodin som i 4:an :bigsmile:har sett den jag med den va fan bättre än nya slednecks
Finns på extremebits.sefinns rr5 och R.O.C.K The Dream på internet?
rr5 tror jag inte, såg den på bio, r.o.c.k finns som tidigare talare sagt.finns rr5 och R.O.C.K The Dream på internet?
hittar den inte :wondering:
tackar :beer:
frosty deomons 2009 ? såg den här om dan och tyckter dem var skit bra man blir så grymt sugen på att fara ut och leka i pudret när man ser första klippettackar :beer:
fattade inte att den hette Riders Of Cold Kingdom.
sett back to the roops nu, bra film.
Nu blir det 45Dn efter de blir det R.O.C.K och efter de om ja hinner blir det frosty demons op2:
hitta en som hette frosty_demons_rock_it, men ja fick den inte å funka.frosty deomons 2009 ? såg den här om dan och tyckter dem var skit bra man blir så grymt sugen på att fara ut och leka i pudret när man ser första klippet