Men det kan ju vara så att killen vet vad han gör alltså att han vet vad det ska vara för mottryck och han säger ju att han ska ha följt ritningarna efter mbrp:s och jag kollade på mbrp:s hemsida och det är exakt samma slutburk på 99:ans summit som på 01:ans mxz och jag har samma motor som på mxz:an så den borde ju passa.
¨
Burken är räknad på mot just dom pipor som sitter på ööööööööviken maskin det nu var den var byggd till????
Det innebär att det inte helt säkert är lämpligt mot tryck till just dina pipor,, dom kör INTE lika pipor på flerra olika modeller.. Summit har en trimningsgrad och pipor och burk ,,,och mxz har en annan trimgrad..
helt enkelöt gäller det att summit och mzz har lika piopr och grovlek på stuinger för attd et ska stämma bra...
Men OK så jäkla noga är det inte om mán kan tänka sig en förlust på 3-7 hk:notrust: (jag kan inte tänka mig det)
Men om man kan tänka sig det
Då är huvudsaken att det perforerade röret som går genom burken mäter minst 48-mm inv mått,,GENOM HELA burken!! Då kan du åka utan risk för kärnobelkolvar,