inlägg i trådar nerifrån och upp?

goliath

Välkänd medlem
10 dec 2009
362
0
16
Uppsala
är det bara jag som har det så?

att när jag går in i en tråd så ligger det första inlägget längst ner på sidan och alla svar ligger uppåt?
 
E

ejwbegysv

är det bara jag som har det så?

att när jag går in i en tråd så ligger det första inlägget längst ner på sidan och alla svar ligger uppåt?
Du kan ändra detta i kontrollpanelen, under redigera allternativ :
 

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
Jag har så, jag tycker det är skönare om man har koll på alla trådar och vet vad dom handlar om så ser man alla nya inlägg istället:whistle:
 

Sneable

Välkänd medlem
26 mar 2009
280
0
16
Malå
En annan irriterande fråga.

När man citerar någon hamnar det inlägget i just under den citerade för mig vilket kan vara på första sidan i en lång tråd.
Går det att ändra?
 
E

ejwbegysv

En annan irriterande fråga.

När man citerar någon hamnar det inlägget i just under den citerade för mig vilket kan vara på första sidan i en lång tråd.
Går det att ändra?
Kan du ta det där igen.. fatatr inte vad du menar
 

MrWestberg

Välkänd medlem
15 nov 2009
128
1
6
35
Rissna
Så ja förstår de menar Sneable att när man citerar någon så hamnar det man citerar över ens eget citat t.e.x:

Citat:
Ursprungligen postat av goliath Visa inlägg
är det bara jag som har det så?

att när jag går in i en tråd så ligger det första inlägget längst ner på sidan och alla svar ligger uppåt?

Ursprungligen postat av ejwbegysv
Du kan ändra detta i kontrollpanelen, under redigera allternativ :

Och att han vill att de ska vara tvärt om att citatet hamnar överst
Hoppas inte de vart grötigt nu men tror inte de
 

Sneable

Välkänd medlem
26 mar 2009
280
0
16
Malå
Nej det var inte det jag menade om jag nu inte missförstod dig westberg.

Det jag menar är att när jag t. ex går in på off-topic forumet och ser att "skoterbilder" tråden är uppdaterad idag så öppnar jag tråden och går på sista sidan för att kolla inlägget men ser där att ingen skrivit sen 3 dagar tillbaka och tänker wtf?.

Då backar jag tillbaka till off-topic och klickar på användaren som uppdaterat tråden senast. Går på den användarens sista inlägg och klickar på inlägget han gjort i "skoterbilder".
Då kan jag hamna på t. ex sida 10 när det finns 54 sidor och ser då att han citerat någon bild på sida 10.

Det borde vara så att hans inlägg hamnar på sista sidan med citatet från sida 10 överst i sitt inlägg.
Istället kommer hans inlägg under den citerade mitt i tråden.

Blev kanske en rörig förklaring:)
 

Sneable

Välkänd medlem
26 mar 2009
280
0
16
Malå
Nu när hageelin uppdaterade hamnade han rakt under nylander som han citerade.
I alla fall på min skärm.
Nylanders inlägg är ju nästan 1 dygn gammalt