Nämn några saker så jag slutar tänka på Srx 700 och inser att jag har en Lynx!?!

Bagy

Välkänd medlem
10 mar 2007
350
0
16
Söderhamn
Jag tror jag blir galen! Ända sedan jag var mindre har jag varit tokig i Yamahas Srx 700, den blå färgen, ljudet, intryck: fet.

Nu börjar jag snöa in igen på dom, men jag har en nyrenoverad lynx och den går ju hur bra som helst!

Suttit och kolla youtube nu på srx filmer, jag blir galen!

Nämn några saker som får mig på bättre tankar !

Trams inlägg jag vet! Men var tvungen att skriva av mig!
 

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
att din skoter är mer lekfull, mycket potent hopp och lek och trams skoter och att din är värd lite mera pengar kanske... hoppas det stämmer :eek:
 

Bagy

Välkänd medlem
10 mar 2007
350
0
16
Söderhamn
haha tack! nu känns det bättre, men jag läre fan slita mig ifrån tuben. Ser jag fler videos så kommer jag lägga ut en bytesannons :)

Verkar ju gå i djupsnö också enligt filmerna, gör ju inte saken bättre :)
 

Nelmlund

Välkänd medlem
4 jan 2009
358
0
16
Östersund
haha tack! nu känns det bättre, men jag läre fan slita mig ifrån tuben. Ser jag fler videos så kommer jag lägga ut en bytesannons :)

Verkar ju gå i djupsnö också enligt filmerna, gör ju inte saken bättre :)
En kompis har en sådan, den sjunker så fort man gasar för hårt, den går inte framåt, den bara sjunker
 

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
Det snöar mer, Lynxen trivs bara bättre medans det hade varit dags att garagera en blå i väntan på skarföre

 

Syst3m

Välkänd medlem
14 feb 2009
1.064
0
16
Skaraborg/Värmland
En kompis har en sådan, den sjunker så fort man gasar för hårt, den går inte framåt, den bara sjunker
:worried:

Det enda som händer är att man hör trippelns vackra sång, skidorna reser sig och man accelererar fort som fan! :becky:

Va snackar du för bullshit? :cheesy:
 

Trices

Välkänd medlem
18 mar 2009
973
0
16
32
Plats
Säger bara en sak: Trippel. ;)

Sen finns det enkla lösningar på snögången, min SRX t ex går mer än alldeles utmärkt i snö!
 

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
Du kan ju alltid spela in ljudet från en trippel och lägga in det på tex mp3 så har du den på då du är ute och kör din Lynx! Fördelen är då att du alltid har en maskin som går till skillnad på en riktig SRX ; )
 

Lubsor

Välkänd medlem
5 jan 2008
1.000
0
16
Bjästa/ Örnsköldsvik
Du kan ju alltid spela in ljudet från en trippel och lägga in det på tex mp3 så har du den på då du är ute och kör din Lynx! Fördelen är då att du alltid har en maskin som går till skillnad på en riktig SRX ; )
Finns väl inge bättre än en triple?
3st cylindrar måste ju bara vara bättre än 2st. Skär en har man ju fortfarande 2 kvar, ni twin-ägare har ju bara en kvar då... :rolleyes:
 

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
vikten och brist på fjädring är väll två rätt så bra argument.
går ju att modda så det senare blir bättre iaf.

tycker du att motorn och utseendet kompenserar upp det hela så är det ju bara att byta.