De va ju bra iafa, dom åkte kanske mest myr va vet jag...Var också upp i helgen, i skuggsidorna/skogen är det ingen skare..
De va ju bra iafa, dom åkte kanske mest myr va vet jag...Var också upp i helgen, i skuggsidorna/skogen är det ingen skare..
Vad har hänt jimmy?? =DDå jag glömde minneskortet hemma har jag inga egna bilder... men snodde en från grabbarna på Facebook som jag åkte med..
Visa bifogad bild 10765
Ja åker ev upp imorgon och stannar över helgen. Annars blir det Dalfors!Nån mer som ska upp å pumpa puder V.12
Allright, uppdatera gärna med lite info om hur åkningen varit, såg att de eventuellt kommer en del snö på fredag så de bådar ju gott om man vågar lita på TV-vädret!!!Ja åker ev upp imorgon och stannar över helgen. Annars blir det Dalfors!
[video=youtube;NLByAPowh9w]http://www.youtube.com/watch?v=NLByAPowh9w&feature=channel_video_title[/video]Inte min film tyvärr... ska se om han kan lägga ut den på Youtuben...
Ja valde Dalfors istället, åkningen var helt underbar! Så vet tyvärr inte hur föret är i gördalen...Allright, uppdatera gärna med lite info om hur åkningen varit, såg att de eventuellt kommer en del snö på fredag så de bådar ju gott om man vågar lita på TV-vädret!!!
Fick ju fint väder iafVäldigt hårt före idag, hoppas på snö i natt.
Ja som f_n men ni ska veta att det går att åka länge trotts att det är slut på snö i byn...Jobbig syn på webbkameran!