Bilder: Era multimediasationer.

dieselknugen

Välkänd medlem
21 okt 2009
564
0
16
Hemma
haha varför skriver folk vad man har för saker hemma?
internet är stort å även tjuvar läser forum å söker saker... skullle då inte lägga ut bilder å skriva vad ja har hemma...

HampusDj

Välkänd medlem
24 maj 2006
2.612
11
38
33
Lugnvik
Sönder clockad P1'a så jag kan sitta på forumet och lyssna på musik medans utan bluescreen :becky:

Ne men alldeles för mycket saker har man :)

C-West

Välkänd medlem
5 aug 2007
1.208
1
38
33
Örnsköldsvik
Har lyckats beställa tv från landets sämsta företag i nuläget som står och ljuger mig rakt i ansiktet om leveranstider. Netonnet för övrigt. Så jag får vänta ett tag med att visa mediariggen :bawling::bawling:
Jag beställde min tv från Neonnet, och det funkade bra för mig iaf.:hmmmm2:

TeamArcticCatANTE

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.476
3
38
malmberget/gällivare
tar väll slänger in vad jag har absolut inget märkvärdigt.

dator:fujitsu siemens scaleo x vet dock inte vad den har för grejer i sig.
högtalare: logitech Z-5500
tv:samsung plasma
surroundanläggning:philips sc-pt70

och så har bror min playstation 3 och samsung serie-7 led

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Sålde du dom eller? Isånnafall vad har du nu?:push:
Sålde dom..

Sitter nu på Yamaha :)becky:) Förstärkare med 2st Bang olosen högtalare + en Yamaha Sub!

Sålde dom för de hade blivit utspelade, många 1000timmar musik och film,
Förbeställde högtalarna när de lancerades för ex antal år sedan. Fick då betala 2800kr. Idag ligger de väl inte mycket lägre?

Men ska snart köpa mig ett nytt set. Är saknade! :worried:

R0xic

Välkänd medlem
10 apr 2009
382
0
16
Vännäs
Sålde dom..

Sitter nu på Yamaha :)becky:) Förstärkare med 2st Bang olosen högtalare + en Yamaha Sub!

Förbeställde högtalarna när de lancerades för ex antal år sedan. Fick då betala 2800kr. Idag ligger de väl inte mycket lägre?

Ja dom kostar 3790 nu iaf för mej och dom köpte jag på media Markt :push:

Jonas_N

Välkänd medlem
1 jan 2000
161
1
6
Asrock ION 330 med Ubuntu och XBMC. Används till musik och film och till viss del "webb-tv".
LG 42".
En äldre Panasonic AE500 projektor med 108" duk (står mest och dammar nu). Duken dras ner i öppningen.
Pioneer surroundförstärkare som jag inte kan siffrorna på.
Högtalarna har jag byggt själv (SQ-50).

Attachments

Blacklotus

Banned
19 dec 2009
172
0
6
Norge
Sålde dom..

intressant :blabla: hur vet man att högtalarna är utspelade och vad menar du med begreppet ?:hmmmm2:

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Knastrar och betydligt mkt sämre ljud :wof:
X2... Har man suttit o lyssna på musik igenom dom ex antal 1000timmar så märks de när ljudkvallan blir sämre.
Var långt från dåliga, men klara inte alls av samma diskant och djup som förr:bawling: (kan ju iofs vara efter några vilda fester dom fått livat upp stämmningen på :biggrin1:)

Trices

Välkänd medlem
18 mar 2009
973
0
16
32
Plats
X2... Har man suttit o lyssna på musik igenom dom ex antal 1000timmar så märks de när ljudkvallan blir sämre.
Var långt från dåliga, men klara inte alls av samma diskant och djup som förr:bawling: (kan ju iofs vara efter några vilda fester dom fått livat upp stämmningen på :biggrin1:)
Definiera några... :rolleyes:

Blacklotus

Banned
19 dec 2009
172
0
6
Norge
Knastrar och betydligt mkt sämre ljud :wof:
knastrar dom så har det ingenting att göra med att dom är utspelade. dom är SÖNDERspelade. en riktigt stor skillnad :blabla:

jag förstår fortfarande inte hur du menar då jag själv har haft högtalare som går och går och går blir bara bättre efter varje tusende timme dom tickar. det handlar inte om lite vårdslöst spelande med diffraktioner ovälkommna resonanser osv ?:tape:

M

Maaattiii

Skärm: Philips 190B7C

Datorn som jag byggde ihop för cirka 1år sen:

Antec Three Hundred
Gigabyte GA-EP45-DS3
Western Digital 320GB S-ATA
Samsung SH-223F
Corsair 450W
Corsair 2GB
Intel Core 2 Duo E7400 2,83GHz
Sapphire Radeon HD4850 512MB

Sen som högtalare har jag ett par Logitech Z-2300 2.1 och som TV har jag en LG 32LG3000 som är kopplad till datorn med en DVI-HDMI kabel! :)

Last edited:

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Black:

Definitionen "slutspelade" och "sönderspelade" går nog under samma gren.. ;)
Och ja, som jag skrev innan har de nog med att göra att de vart med och livat upp stämmningen på endel fester samt vart med ett tag! :)