sidobild
bild framifrån för att se höjningen å min attack meshade huv
dålig boggiebild med hemmasnickrade armar
mitt tunnelsnitt som ja e skitnöjd med
mina hemsnickrade knäpaneler
bild över styrdelen för att se var stången kommer upp
det började som en:
helt orginal srx 700 årsmodell 1998
och styrhöjning blev detta:
org i motor (men ett bigbore skulle inte sitta dumt)
org pipor
3 st slutburkar (stingerburkar)
uni filter med hemmasydda mesh "strumpor"
fotstegslist från ac-f6
moddade fotsteg från f8
styrstång special med pivot, består nerifrån å upp av yamaha 40%, f8
10% , snopro 440 50% mätt i längd, styrstången ledad å går
rakt upp vid förgasarna, så därför platsar inte org luftburk
styrstången framflyttad ca 16 cm
aero taper sx styre
rev 600 bakre pyramid & tank
f8 mittre del av pyramid
främre del av pyramid å infästningen till styret är av egen design i aluminium.
omgjord/kapad/omklädd rev 600 dyna
egentillverkade paneler vid knäna av plast å mesh
org luftintag mesh täckta
egentillverkade mesh vents på huven , i dämpartornen å på buksidorna
kapad lackad org ruta
omlackad orghuv med massa xtrahål upptagna under ventsen
hastighetsmätaren blev ett luftutsläpp med mesh
baklyset är en skyltbelysning från en scania.
vändkylare org srx
mittenkylare ac snopro 600
bakre kylare kapad tunnelkylare från mxz
8t no slips
20/40 drevning med hyvo kedja
151x16x2" hålborrad challenger
151" rmk boggie skenor
hållare till vändaxeln är srx
ombyggd främre svingarm hybrid mellan f8/srx
fox zero pro främre boggie dämpare xc 600 sp
bakre svingarm boggie efter bilder på yamaha_nisse :s mm 700 (fabcraft kopia??) med egna mått och saxen från f8 å övre axeln från pro xr 440
fox float bakre boggie dämpare
boggiehjul "stödhjul" f6
vändhjul f8 på axel från srx ombyggd så det bara sitter 2 hjul
mattspänning f6/yamaha
powder pro skidor
mm 700 framdämpare
ombyggda övre och nedre dämparfästen
mm 700 trailingarmar (ska byggas nya i alu å kolfiber)
org srx paralellstag
bortplockad parkeringsbroms
stålomspunnen bromsslang
hemma byggd oljebehållare i aluminium med lock från nissan silvia
egentillverkad tunnel
egentillverkad lyftbåge
ett stort tack riktas till ett flertal personer, instutioner, firmor och dylikt för all hjälp
mentalt, fysiskt å matriellt för att kunna bygga denna maskin,:
henrik s , henrik l , systemet , sara leander , blocket , ebay ,
alla behjälpliga på forumet ,
tanten på lönekontoret , condis , den svenska hiphop scenen ,
å dom stackarna som gått på mitt skitsnack 5 i 2 på krogen
& sist men inte minst lord belial för deras underbara låt
"unrevelenting scourge of war"
TACK SOM FAN
bild framifrån för att se höjningen å min attack meshade huv
dålig boggiebild med hemmasnickrade armar
mitt tunnelsnitt som ja e skitnöjd med
mina hemsnickrade knäpaneler
bild över styrdelen för att se var stången kommer upp
det började som en:
helt orginal srx 700 årsmodell 1998
och styrhöjning blev detta:
org i motor (men ett bigbore skulle inte sitta dumt)
org pipor
3 st slutburkar (stingerburkar)
uni filter med hemmasydda mesh "strumpor"
fotstegslist från ac-f6
moddade fotsteg från f8
styrstång special med pivot, består nerifrån å upp av yamaha 40%, f8
10% , snopro 440 50% mätt i längd, styrstången ledad å går
rakt upp vid förgasarna, så därför platsar inte org luftburk
styrstången framflyttad ca 16 cm
aero taper sx styre
rev 600 bakre pyramid & tank
f8 mittre del av pyramid
främre del av pyramid å infästningen till styret är av egen design i aluminium.
omgjord/kapad/omklädd rev 600 dyna
egentillverkade paneler vid knäna av plast å mesh
org luftintag mesh täckta
egentillverkade mesh vents på huven , i dämpartornen å på buksidorna
kapad lackad org ruta
omlackad orghuv med massa xtrahål upptagna under ventsen
hastighetsmätaren blev ett luftutsläpp med mesh
baklyset är en skyltbelysning från en scania.
vändkylare org srx
mittenkylare ac snopro 600
bakre kylare kapad tunnelkylare från mxz
8t no slips
20/40 drevning med hyvo kedja
151x16x2" hålborrad challenger
151" rmk boggie skenor
hållare till vändaxeln är srx
ombyggd främre svingarm hybrid mellan f8/srx
fox zero pro främre boggie dämpare xc 600 sp
bakre svingarm boggie efter bilder på yamaha_nisse :s mm 700 (fabcraft kopia??) med egna mått och saxen från f8 å övre axeln från pro xr 440
fox float bakre boggie dämpare
boggiehjul "stödhjul" f6
vändhjul f8 på axel från srx ombyggd så det bara sitter 2 hjul
mattspänning f6/yamaha
powder pro skidor
mm 700 framdämpare
ombyggda övre och nedre dämparfästen
mm 700 trailingarmar (ska byggas nya i alu å kolfiber)
org srx paralellstag
bortplockad parkeringsbroms
stålomspunnen bromsslang
hemma byggd oljebehållare i aluminium med lock från nissan silvia
egentillverkad tunnel
egentillverkad lyftbåge
ett stort tack riktas till ett flertal personer, instutioner, firmor och dylikt för all hjälp
mentalt, fysiskt å matriellt för att kunna bygga denna maskin,:
henrik s , henrik l , systemet , sara leander , blocket , ebay ,
alla behjälpliga på forumet ,
tanten på lönekontoret , condis , den svenska hiphop scenen ,
å dom stackarna som gått på mitt skitsnack 5 i 2 på krogen
& sist men inte minst lord belial för deras underbara låt
"unrevelenting scourge of war"
TACK SOM FAN
Last edited: