Uppsträckt SRX 700 1998

tonix

Välkänd medlem
24 okt 2006
1.312
1
38
i en väska
nu har jag lagt in lite nya bilder... fasiken, så fort maskinen e åkbar, så blir man ju bara så sugen på att typ sälja vardagsrummet för att kunna köpa en ny maskin så ja kan bygga mera, d e ju ren terapi att vara i garaget å fundera å hamra å lyssna på hårdrock

tonix

Välkänd medlem
24 okt 2006
1.312
1
38
i en väska
igår var jag ute med min kompis som åker mm700, å min srx tar sig fram bättre :eyebrows:

lägger in en "under huven bild"

tonix

Välkänd medlem
24 okt 2006
1.312
1
38
i en väska
fy fan va grym maskin! du råkar inte ha nå filmer på den?
nej tyvärr inte, ja har inte haft tid å filma, har bara velat åka å åka nu när den e som den ska, å nån hjälm kamera har ja inte råd med än, all deg gick till skotern... men om å när så ska ja lägga upp nåt.

tonix

Välkänd medlem
24 okt 2006
1.312
1
38
i en väska
Tyvärr kommer du nog bli besviken klent som fan med snö för att kunna busa ordentligt typ 3-4dm i låglandet uppåt 6dm högre upp

ja det kunde man ju ge sig fan på... å till råga på allt så hade kylsystemet frusit ihop idag märkte jag när jag skulle köra ner den i garaget... körde ca 800 m, å inte en tendens till upptining av kylaren... så ja stängde av skiten, nu står den bland sina vänner el-björnarna å tinar, så får jag se när jag kommer hem vad som frusit sönder... suck

tonix

Välkänd medlem
24 okt 2006
1.312
1
38
i en väska
det löste sig, min garage slav kollade över sakerna i tisdags, det var is sörja i bakre kylaren pga lite för lite glykol för den tillfälliga istiden som drabbade byn, ny kylvätska is the shit :)

den är fit for fight nu igen, satan va ja längtar hem så ja får åka lite, så kanske mina 2t turbo drömmar försvinner en stund igen...

tonix

Välkänd medlem
24 okt 2006
1.312
1
38
i en väska
kände att jag kanske borde visa hur den nu ser ut efter mitt dekaltrim, å även ett bildbevis på att en srx funkar i snön (snödjupet på bilden mellan 80-100cm) en rolig sak e ju att den går såpass på rullen vid behov att ja krökt lyftbågen :becky::weird:

här e den efter några timmar med en sax å lite olika vinyl:

å här kommer en in action bild (min polares mm700 har inte en suck i snön, så jag avgör själv att jag lyckades uppnå målet med mitt projekt) :

tonix

Välkänd medlem
24 okt 2006
1.312
1
38
i en väska
Fyfan vad den ser rå ut! Blir ju grymt avis =)
tack så mycket, d e alltid roligt att höra, spec från nån som själv fårstått vad en srx ska användas till:eyebrows:

äckligt snygg skoter, och frän för den delen också! gillas starkt!
gött du gillar den, med risk för att låta självgod å dryg så måste ja ju ändå erkänna att ja e skit nöjd!!! :becky:

hajfen

Välkänd medlem
11 jan 2008
1.794
0
36
Strömsund
JAg e lite arg på du ja :(:( för senast jag kolla så såg inte min skoter ut så där :O så jävla läcker bra jobbat!

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
hörredu du gör rätt i å vara skit nöjd! och som viperhauckis skriver så skulle ju ett filmklipp gärna få hamna här så man kan dra på smilbandet ytterligare ett steg :)