Myre Skotervisning 23/1

palle85

Aktiv medlem
1 jan 2000
58
0
1
Tänkte höra efter vilka som ska till skotervisningen i myre 23/1 ?
Hur tar ni er dit osv.

r0tkiv

Välkänd medlem
25 okt 2007
1.210
0
36
stödE
jag ska dit om jag får grejerna så ja kan laga skoten.

jag åker skoter från stöde

palle85

Aktiv medlem
1 jan 2000
58
0
1
Härligt att höra! För mig blir det start från matfors. Nån som vet hur leden är ner till myre?

rob

Välkänd medlem
1 jan 2000
203
0
16
sundsvall
Härligt att höra! För mig blir det start från matfors. Nån som vet hur leden är ner till myre?
I söndags åkte jag från Matfors till sörfors och vidare över vikarn, sen vet jag inte vart jag kom, ängomsbodarna ,öjen, midälvagården tror ja. Var första gången jag åkte längre än vikarn, hittar inte så bra där. Hur kör man om man ska mot myre? Var körbart hela vägen men sträckan vid marmen var inte så bra, grästuvor att se upp för. Vikarn var det många som åkt över. var blött på vissa ställen.

palle85

Aktiv medlem
1 jan 2000
58
0
1
Det vet jag faktiskt inte, jag förlitar mig på kompisarna :) men nån vänlig själ kanske har lust att beskriva leden från matfors till myre ?

speedo_4

Välkänd medlem
25 mar 2008
2.083
3
38
35
Fåker
Du kan åka alltingen på sörsida via lucksta. Den vägen har jag aldrig åkt. Eller så åker man nord sida via viforsen. över viforsbron och bort mot njurunda. Är nog bra att ha med sig nån som hittar då de är lite som rysk roulette att komma fram. Förr eller senare smäller det. Jag kommer iaf åka bil dit för att testa skotrar. Ni får inte glömma matfors skotervisning helgen efter uppe på Degelberget.

berat

Välkänd medlem
12 jan 2010
114
0
6
bra det är från njurunda och kan lederna här men mot matfors hållet och in över kan man ej :D

r0tkiv

Välkänd medlem
25 okt 2007
1.210
0
36
stödE
åker ~8 i morrn

nån som vet hur vikarn är nu?
borde man hålla full mutter över eller?