AnabolaCat, Sno Pro 800 -08

kr ingebrigtsen

Välkänd medlem
30 sept 2010
100
0
16
Knakk en avgasgilijotin sist helg så min cylinder er på tur til usa:mad:

Jeg har orginale f7 ventiler liggende, har og 39 drev med orginal kjeden som sto i ilamme 39 drevet.

Jeg kjørte orginal xc variator oppsett med 77g vikt. tenkte prøve en strammere fjær i sekunder og dalton vikter som er justerbare.

Rbanan

Välkänd medlem
15 jan 2010
1.710
4
38
Luleå
Knakk en avgasgilijotin sist helg så min cylinder er på tur til usa:mad:

Jeg har orginale f7 ventiler liggende, har og 39 drev med orginal kjeden som sto i ilamme 39 drevet.

Jeg kjørte orginal xc variator oppsett med 77g vikt. tenkte prøve en strammere fjær i sekunder og dalton vikter som er justerbare.
Härligt, har precis fått tag i ett par gilijotiner. Men ett 39 drev skulle inte sitta fel, vad vill du ha för det? hur lång är xc kedjan? Svara me PM

Rbanan

Välkänd medlem
15 jan 2010
1.710
4
38
Luleå
Länge sedan sist, har ett par giljotiner liggandes här hemma nu (tack boomer32) bättre uppdatering ang dessa kommer då jag hunnit vara och fräsa till dom. Bär upp till kittelfjäll på torsdag, sedan skall det slipas startgropar i vikterna hos Mats på bsa. Samt så ska jag dra ur tummen och handla ett mindre nedre drev, har ett på lut. Dock måste jag även lätta på fodret för en kortare kedja också.

Stressat under helgen som var då jag lyckades med detta på träningen.

Rbanan

Välkänd medlem
15 jan 2010
1.710
4
38
Luleå
Skotern är såld och sadlar nu lössnömaskin istället då jag friåker 99% av tiden jag kör

ogge95

Välkänd medlem
13 apr 2011
1.575
3
38
29
Dvärsätt
ja det måste jag också hålla med om! :D
kul tråd!

Men, du är väll med och gör ett hopp i ruffrider 7 om jag inte misstar mig?