4
426H
http://www.blocket.se/dalarna/Arctic_Cat_Crossfire_800_Sno_Pro_LE_2010_25733506.htm?ca=11&w=3Finns inte en enda att få tag i hela swe.......
Finns fler än denna, bara att ringa runt till arctichandlarna och fråga.
http://www.blocket.se/dalarna/Arctic_Cat_Crossfire_800_Sno_Pro_LE_2010_25733506.htm?ca=11&w=3Finns inte en enda att få tag i hela swe.......
1,2 meter lössnö och kort maskin? Då gäller det att hålla uppe farten...Alla dessa skotrar gick bra i lössnö. De korta är enligt oss alla, de roligaste lössnömaskinerna, då de kan vända på de mest trånga ställena mycket enklare än de med längre matta. Mer lekvänlig helt enkelt. Vi hade dock aldrig mer än ca 1.2m lössnö.
Mats
Tänkte köpa en ny skoter årsmodell -10, åker ganska blandat men hyfsat tufft
Arctic,ski doo eller lynx Ej fyrtakt.
Om ni skulle fåvälja vad skulle det bli då?:hmmmm:
Skulle helt klart inte köpa en F8, framtung, halkar runt på dynan, kassa fotholkar, för bred dyna, vibrerande starthandtag samt helt oduglig bevid led med orginalmattan.
Skulle helt klart inte köpa en F8, framtung, halkar runt på dynan, kassa fotholkar, för bred dyna, vibrerande starthandtag samt helt oduglig bevid led med orginalmattan.
jag vill se en f8 som går bättre än en summit ospårat
Läääs före du skriver!!!! gör om gör rätt...
Jag skrev aldrig att F8 gick bättre än summit ospårat... vart läste du det!??!?! visa det för mig...
Däremot skrev jag att, jag citerar: "bakom i mitt spår körde lynx 800 och summit... varför dom inte ville spåra vet jag ej, men troligen för att dom inte ville köra fast.."
med det vill jag visa att jag spårade i så djup snö å eländig terränig att summitägaren ville hällre att nån annan spårde = djuup lös snö. givetvis hade han tagt sig bättre än f8an, de tror jag ingen annan trott heller..
Att påstå att en F8 går dåligt utanför leden är fel enligt mig... inte om man jämför med motsvarande maskiner... GIVETVIS så är den ju inte bra som en summit, M, Rmk eller heller en renegade, crossfire osv...
Var jag tydlig nog
Tycker du? Jag tycker de står klart och tydligt samma som han förklarade extra i ett senare inlägg..jaja men så som du skrev det så lät det som att en f8 går massor bättre ospårat än en summit
jaja men så som du skrev det så lät det som att en f8 går massor bättre ospårat än en summit
Läs hela tråden nästa gång!ja jag läste dit senare inlägg och förstod då vad du menade men jag menade det första inlägget