Hittat en mxz 700 -01 som är förlängd till 345 med 51mm kammar. Kan detta vara ett bra köp? Hur går den på led/lössnö tror ni? Den har gått 900mil, något man bör göra åt motorn?
Last edited:
köp häldre en lynx, dom har bättre boggie och dämpare... åsså förlänger du den me en matta me 44 eller 51s kammar...
Ja, det är ett bra pris. Ja, den kommer att gå bra i snön.Jag har faktist funderat på lynx. Men det blir nog ski-doon om man får ner den till rätt pris. Är strax över 20 000:- ett bra pris?
Drar dom mer bränsle än andra?Ja, det är ett bra pris. Ja, den kommer att gå bra i snön.
Räkna med att det kostar en del bensin bara.
Ang motor så håtller jag med "polarisindy400" + att du kan kolla om det finns kvitton på nya kolvar. I övrigt är det bara att tuta och köra!
japp de är nödvändigt att fetta in lagrerna men de brukar vara 800:an som är VÄRST...det är bytt kolvar och vevstakar! men jag kommer att riva isär den och fetta in lagrerna om det blir affär
de är ju inte de roligaste om den skulle "skära" mitt i säsongen... och inte billigt hellerhåller helt klart med
Billigast för mig: 2,1 l/mil, lugn inkörning av rem på led.Drar dom mer bränsle än andra?