Hur pass går det egentligen? Nån som har koll på vad som behövs göras eller gjordes när dom tävlade med Phazer klassen? Skulle vara intressant att veta då jag är sugen på att byta bort min IQ. Dock väldigt osäker på hållbarheten?
Hur pass går det egentligen? Nån som har koll på vad som behövs göras eller gjordes när dom tävlade med Phazer klassen? Skulle vara intressant att veta då jag är sugen på att byta bort min IQ. Dock väldigt osäker på hållbarheten?
Hållbarheten på Yamaha är väldigt bra! Bytte bort min IQ mot en Phazer i höstas, sjukt nöjd!Hur pass går det egentligen? Nån som har koll på vad som behövs göras eller gjordes när dom tävlade med Phazer klassen? Skulle vara intressant att veta då jag är sugen på att byta bort min IQ. Dock väldigt osäker på hållbarheten?
Okey Vad har du gjort åt din då?Hållbarheten på Yamaha är väldigt bra! Bytte bort min IQ mot en Phazer i höstas, sjukt nöjd!
Okey Vad har du gjort åt din då?
Lånar tråden lite, hoppas det är okej.Kör inte bana eller så, men jag har satt på Yamahas Mountain skidor, satt på en 38 mm matta, täckt över hålet under slutburken ( bara på -08) och fixat motorvärmare så den startar snabbt i alla väder! Funderar på en slutburk till den, men är sjukt nöjd med den annars, svår att köra fast med, har provat att stanna i uppförsbacke och gasa på lite, men den tar sig därifrån utan problem, riktigt bra skoter! Ett jävla bottenvrid i den!
Lånar tråden lite, hoppas det är okej.
Vad fick du betala för att komma över ett par Mountain skidor?