Elfel Polarsis Indy Sport -88

johannesbowling

Aktiv medlem
31 jan 2010
62
0
6
Älvsbyn
Hej!
har en Indy sport och jag har ett litet problem nämligen att alla lampor bak fram och den vid hastighetsmätarn blinkar under körning och stillastående har kollat men hittar inget fel:hmmmm:, Samt min magnapull fryser fort som fasen när den har fått stå ett tag.

Tack för svar!

ski-doo_670

Medlem
14 feb 2010
32
1
1
Trångsviken
Har haft likadan skoter en gång. Kollat att alla kablar sitter? Annars kan det ju vara voltregulatorn. Det där med magnapullen förstår jag inte... Får du vatten in i den eller?

johannesbowling

Aktiv medlem
31 jan 2010
62
0
6
Älvsbyn
Nu funkar bara helljuset så när jag slår på halvljuset slår den av istället:hmmmm:?, Men magnapullen frös nog pga all snö jag fick in det är trots allt säkert 5 dec puder som far rakt in i motorn!

henkewfarnbo

Aktiv medlem
28 dec 2009
64
0
6
Sala
Låter som kortis någonstans ! Kolla kabelhärvorna om du ser något konstigt, ryck och dra. För alla kontakter är väl redan kollade?

R0xic

Välkänd medlem
10 apr 2009
382
0
16
Vännäs
Hej!
har en Indy sport och jag har ett litet problem nämligen att alla lampor bak fram och den vid hastighetsmätarn blinkar under körning och stillastående har kollat men hittar inget fel:hmmmm:, Samt min magnapull fryser fort som fasen när den har fått stå ett tag.

Tack för svar!
Jag har märkt på min att magnapullen ta din hammare och slå lite lätt på den
den kan börja ta bättre

jag har inga baklysen dock och jag har nybytt min dyna och fick massakera kontakten kan detta ha något å göra med det?