hjälmkamera?

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
En av FAQ frågorna va ju helt underbar :D

"Can I use this in my bedroom to record some extreme indoor sports? Yes you may. You will need to leave the lights in the bedroom since this camera does not have a IR function."

Förbannat lockande pris men man skulle nog vilja få ett hum om prestandan ändå...
 

jasajude

Välkänd medlem
19 okt 2008
228
1
16
pite
* Extreme Sports Camera
* Built-in microphone
* All aluminum casing
* Tough rugged design
* Timestamp ON/OFF function
* Records at 640 x 480 resolution
* Captures 2048x1536 JPEG Photos
* Records AVI Video at 25 frames per second
* Supports TF card or Micro SD card up to 8 GB
* Includes car charger for continuous in car recording
* Great for all types of action sports such as two or four wheel vehicle racing, skiing, biking, rock climbing, paintballing and skydiving.

vet inte om de hjälper nå.

men dom summorna har man slösat på betydligt onödigare grejjer..
 

renegadexx

Välkänd medlem
18 apr 2008
2.134
1
38
Östersund
* Extreme Sports Camera
* Built-in microphone
* All aluminum casing
* Tough rugged design
* Timestamp ON/OFF function
* Records at 640 x 480 resolution
* Captures 2048x1536 JPEG Photos
* Records AVI Video at 25 frames per second
* Supports TF card or Micro SD card up to 8 GB
* Includes car charger for continuous in car recording
* Great for all types of action sports such as two or four wheel vehicle racing, skiing, biking, rock climbing, paintballing and skydiving.

vet inte om de hjälper nå.

men dom summorna har man slösat på betydligt onödigare grejjer..
vad menar du egntligen?:hmmmm: jag e trög sorry.:cheesy:
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Jag har en. Köpte den på ebay och gav väl 120:- för den va jag minns. inkl frakt :eek:
Klart värd dom peningan :wof: :nuts:
 

Brogge1

PRO sledder
10 nov 2007
689
3
0
Lofsdalen
Lite ot, fanns en hel del billigt på den där sidan, tur att man inte har ett kreditkort nu då hade man ju blivit fattig på en kvart.
 

renegadexx

Välkänd medlem
18 apr 2008
2.134
1
38
Östersund
ja faktiskt jag tror man handlar för lite kinesiskt skit:cheesy: haha nä men seriöst jag tror mycket funkar bra! ska kolla med det här nu då..
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
å fan vad har du för mineskort till? hur länga kan man spela in resp. kort/minne? höfta bara:eyebrows:
Jag köpte med ett 4gb minne, säljaren sa att batteriet tar slut innan minnet är fullt. och batteriet räcker ca 1 timme har ja för mig.

Har inte filmat något speciellt, bara provat lite olika vinklar och ställen att ha den monterad, både hjälm och skoter.

Renegadexx: Tyget är på G.
 

Brogge1

PRO sledder
10 nov 2007
689
3
0
Lofsdalen
ja faktiskt jag tror man handlar för lite kinesiskt skit:cheesy: haha nä men seriöst jag tror mycket funkar bra! ska kolla med det här nu då..

Dom springer ju faktiskt fram i utvecklingen av ny teknik, så tror inte det är helt omöjligt att det snart börjar komma bra "skit" från andra sidan jordklotet.
 

renegadexx

Välkänd medlem
18 apr 2008
2.134
1
38
Östersund
Jag köpte med ett 4gb minne, säljaren sa att batteriet tar slut innan minnet är fullt. och batteriet räcker ca 1 timme har ja för mig.

Har inte filmat något speciellt, bara provat lite olika vinklar och ställen att ha den monterad, både hjälm och skoter.

Renegadexx: Tyget är på G.

jaha men då kanske de räcker med 2 gb? METSO: jaha hur många dagar bort e de då ungefär?