Är det den här du menar?Ikea säljer en "gardin" som funkar jättebra, 0.6x3m för 19kr.. finns i olika färger.
Ja precis, men dubbla lager rekomenderas. blir så genomskinligt annars.Är det den här du menar?
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60188612/
Ok, ja jag var in på IKEA idag och då köpte jag en grön rulle som jag hoppas kan passa till min beställda Arctic och en blå som jag tänkte skulle passa Nytron. När jag kom hem såg jag att Yamaha's blåa var lite mörkare men det kanske duger ändå. Den där fanns bara i 3 färger och då var den tredje färgen röd/rosa. Jag hittade en svart gardin vid namn Sarita (kostar 79 som visserligen var fållad lite uppe och nere men som var ca 1,2m x 2,5m och som jag tror kommer fungera bra.Ja precis, men dubbla lager rekomenderas. blir så genomskinligt annars.
tror att dom har lite olika färger hela tiden. svart fanns då sist jag va på ikea, orange fanns det också..Ok, ja jag var in på IKEA idag och då köpte jag en grön rulle som jag hoppas kan passa till min beställda Arctic och en blå som jag tänkte skulle passa Nytron. När jag kom hem såg jag att Yamaha's blåa var lite mörkare men det kanske duger ändå. Den där fanns bara i 3 färger och då var den tredje färgen röd/rosa. Jag hittade en svart gardin vid namn Sarita (kostar 79 som visserligen var fållad lite uppe och nere men som var ca 1,2m x 2,5m och som jag tror kommer fungera bra.
Nu blev jag ju tvungen att testagardin?? hur vatten avvisande är det??
Gardin it is!!! :bigsmile: lär ju testa iaf!! någon som vet nå bra sätt att göra ramar??Kan säga.att för 19kr så funkar det kanon.. är väl dock ej jämförbart med riktigt mesh.
Jag har gjort ramar i alu, men har sett att vissa gjort i plast också..Gardin it is!!! :bigsmile: lär ju testa iaf!! någon som vet nå bra sätt att göra ramar??
Köpte 50x50 på tyg affären i gällivare... riktigt MESH svart och grymm kvalla.. 60 kr tog dom för de...Gardin it is!!! :bigsmile: lär ju testa iaf!! någon som vet nå bra sätt att göra ramar??