Har hittat en fatboy pipa till Min Summit 583 rave (MXZ bestyckning, slidskiva, borttagen HAC)!... Är det nåt att ha, ger det nån effektökning? Borde man isåfall ha en annan slutburk?
Vad är de för mått på UFU-trottlarna/brickorna? Är lite intresserad om de är rätt mått.UFO-trottlarna tror jag att jag har kvar om du är intresserad! Flera uppsättningar lågfartsmunstycken också.
Ääääh, minnet sviker mig :mmph: 38 eller 40 mm´s gasare Lynxen (583), av samma årsmodell, hade en storlek mindre minns jag då en kompis hade en sådan, men va fasiken var det för storlek. Trottlarna kom ju med ett helt gäng olika fasningar. Har kvar alla. Då det gäller lågfartsmunstycken tror jag att jag har ner till 10 till och med. Är det en 494 du har tror jag att den har 36or VM gasare.Vad är de för mått på UFU-trottlarna/brickorna? Är lite intresserad om de är rätt mått.
Har du nått 15's lågfarts om UFO... passar till min?, för man måste vell gå ner till ca 15 lågfarts om man har UFO...?
Jag fick ändra hur mycket som helst. Orginal var väl 30-35 eller så. Sänkte så lågt som 15 och sedan 10. Med reservation för demens. Jag får kolla upp sen. Till saken hör att det blev ett nyp med 10orna :whistle:Är åxo intresserad av brickorna... Summiten är redan nerdrevad och efter ombestyckningen, borttagning av HAC:n blev den otroligt mycke rappare!
Vad hade Du för bestyckning med UFO brickorna? Fick Du ändra många steg??
Har 3 par brickor till VM 40 gasarna; 2,5, 3,0 och 3,5 fasning. Har även lågfartsmunstycken i storlekarna; 15, 12,5 och 10.Vad är de för mått på UFU-trottlarna/brickorna? Är lite intresserad om de är rätt mått.
Har du nått 15's lågfarts om UFO... passar till min?, för man måste vell gå ner till ca 15 lågfarts om man har UFO...?