M Mallgar Medlem 26 feb 2010 12 0 1 27 feb 2010 #1 Hej på er, Har blivit ägare till en Trippel Touring -00:a. Vore intressant att höra om ni har några tips och råd ang tex svaga punkter osv på en sån maskin. Tack på förhand!
Hej på er, Har blivit ägare till en Trippel Touring -00:a. Vore intressant att höra om ni har några tips och råd ang tex svaga punkter osv på en sån maskin. Tack på förhand!
P puttedyk Välkänd medlem 6 mar 2008 714 3 18 Öregrund /Orsa / Umeå 8 mar 2010 #2 Hej har inte åkt mer än 60 mil med min. det enda problemet jag haft var att jag fick fel drivrem
B blairmorgan Aktiv medlem 11 jan 2008 86 0 6 Dalarna 8 mar 2010 #3 skön maskin att köra.. min farsa hade en sånn förut men den brann upp men minns inte vad de va för fel Mallgar skrev: Hej på er, Har blivit ägare till en Trippel Touring -00:a. Vore intressant att höra om ni har några tips och råd ang tex svaga punkter osv på en sån maskin. Tack på förhand! Click to expand...
skön maskin att köra.. min farsa hade en sånn förut men den brann upp men minns inte vad de va för fel Mallgar skrev: Hej på er, Har blivit ägare till en Trippel Touring -00:a. Vore intressant att höra om ni har några tips och råd ang tex svaga punkter osv på en sån maskin. Tack på förhand! Click to expand...