Street legal racing redline

R0xic

Välkänd medlem
10 apr 2009
382
0
16
Vännäs
Tja kan någon av er skoter freaks något om detta spel ?

Billyften kan jag inte kontrollen till :argh: ITS A FRIKKING PAIN IN THE ASS!

ja och om ni spelar det posta gärna några saker

Over and out // Pedersen
 

Xion

Välkänd medlem
23 aug 2009
1.045
3
16
Kiruna
Coolt att nån här lirar SLRR :D Har spelat de förut och även moddat de som en galning, gjort mods till de osv, men har lagt ner spelet nu då jag blev less på de.
Jag antar att du kör med 2.2.1 MWM?
 

R0xic

Välkänd medlem
10 apr 2009
382
0
16
Vännäs
Ja jag har spelat det i säkert 1 år -.- ja och man har inte märkt något av den.. sedan kollade jag på youtube PANG BILLYFT!!!
 

R0xic

Välkänd medlem
10 apr 2009
382
0
16
Vännäs
Coolt att nån här lirar SLRR :D Har spelat de förut och även moddat de som en galning, gjort mods till de osv, men har lagt ner spelet nu då jag blev less på de.
Jag antar att du kör med 2.2.1 MWM?
Nä 2.3.0 tror jag det var
 

Xion

Välkänd medlem
23 aug 2009
1.045
3
16
Kiruna
Ja jag har spelat det i säkert 1 år -.- ja och man har inte märkt något av den.. sedan kollade jag på youtube PANG BILLYFT!!!
Nä 2.3.0 tror jag det var
Aha. Då antar jag att du har sett ett klipp från patchen 2.2.1 MWM. Bara i den patchen billyften finns. 2.3.0 LE har också en typ av "billyft" men där är det en gravity mode typ som bara får bilen att sväva lite.

Sidan www.gom-team.com är en sida just för SLRR. Den är dock nere just nu, och har ingen aning om när den kommer upp igen.. ägaren av sidan är alltid skit seg med att fixa när den är nere. Men det är bara att titta till sidan lite då och då och se när den kommer upp igen. Om den kommer upp :)