Ja jävlar en sån skulle man ha haft. :eyebrows:Har beställt en 44 till f7 från kensports i usa. Är där nu och får den skickad till hotellet 3000 pengar. Lägre än glocal net haha.-
Vad blir/blev det för pris allt som allt (Frakt, Tull, mm)Har beställt en 44 till f7 från kensports i usa. Är där nu och får den skickad till hotellet 3000 pengar. Lägre än glocal net haha.-
En inte så vild gissning är att han packar ner mattan i bagaget och tar in den till Sverige utan tull och moms.Vad blir/blev det för pris allt som allt (Frakt, Tull, mm)
Hur snabb är/var leveransen.?
Haha, en sån har ju jag Grymt fina. Låter som en jävla helikopter i snön. På ett bra sätt.Jag orkar inte starta en ny tråd bara för denna fråga.
http://www.kenssports.com/eshopprod_cat_1930-15502_product_793651.135x128x17_Sno_Cross.htm
Hur är den här mattan? Hur funkar den på led, lössnö och håller den bra eller dåligt. Vi är 4st som ska beställa till våra eldkissar.
Hur funkar den jämfört med en std matta utanför led?Haha, en sån har ju jag Grymt fina. Låter som en jävla helikopter i snön. På ett bra sätt.
Har en F7 med originalmatta att jämföra med och det är riktigt stor skillnad. Inbillar mig att den där hela kammen gör rätt mycket.Hur funkar den jämfört med en std matta utanför led?