rmk pro 800 155" 2011

Jallas

Välkänd medlem
7 nov 2007
284
0
16
Luleå
Spelar väl mindre roll om garantin börjar ticka nu eller om en månad då snön ändå aldrig kommer tidigare..
 

egodeus

Välkänd medlem
8 jan 2010
682
0
16
Gripperskidorna ska tydligen vara riktigt bra så jag kommer nog sälja mina SLP-skidor som jag har på CF8:an.
 

egodeus

Välkänd medlem
8 jan 2010
682
0
16
Någon som beställt skoter i piteå? och kanske hört nå mera fast datum för leverans?
Jag har beställt, men det var typ två månader sedan och då sa dom november... Eftersom dom börjar trilla in på affärerna nu så antar jag att det är väldigt nära, om dom inte redan kommit :)

Ska dock vänta lite innan jag plockar ut min eftersom jag inte kommer modda den något. Lika bra att dom får hålla den fram till att det börjar trilla ner lite sånt där vitt som vi alla längtar efter nu :)
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Jag får se vad som händer i vinter. Men nog är jag sugen på kolfibertema.. ;) Men man får se, beror ju lite på när jag får den oxå. Det råkar inte ev vara någon som beställt en silver assault 155" som skulle kunna tänka sig en orange? :)

Isrivare är jag ganska säker att det sitter standard. :)
 

drdryyls

Välkänd medlem
28 dec 2005
1.112
51
48
Örnsköldsvik
Var förbi hos Skoterservice nu på lunchen och de hade en RUSH pro r 600 och en Assault RMK ståendes i lokalen om det är någon i Övik som går och väntar på en sån.
 

egodeus

Välkänd medlem
8 jan 2010
682
0
16
Av prestandamaskinerna så hade dom fått in en Assault i Piteå i alla fall... Pro RMK skulle komma i veckan. Icke-PRO kommer inte förrän skoterns dag, så i november kommer dom (till piteå i alla fall)
 

Jallas

Välkänd medlem
7 nov 2007
284
0
16
Luleå
Jag får se vad som händer i vinter. Men nog är jag sugen på kolfibertema.. ;) Men man får se, beror ju lite på när jag får den oxå. Det råkar inte ev vara någon som beställt en silver assault 155" som skulle kunna tänka sig en orange? :)

Isrivare är jag ganska säker att det sitter standard. :)[/QUOT

Jag har beställt en silver men ville ha en orange sugen på att byta?=)
 
4

426H

Kul jämförelse med vertical edge:
[video]http://www.youtube.com/profile?user=PolarisIndUS#p/u/1/DiwMqRIZUY4[/video]