Vad tror ni för pris på denna ?

steffemelloydn

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.347
1
16
Piteå
Allt beror ju på hur angelägen du är att bli av med den. Du begär 37' och har fått ett bud på 32'. Se det så här... Den blir ju inte mer värd med åren... Är du i behov av pengarna så sälj den annars behåler du den och så _kanske_ du kan få någon tusenlapp till om du försöker sälja den till hösten.

zleric

Välkänd medlem
30 maj 2008
1.856
1
38
Luleå
Men du får ju ha lite is i magen! Annonsen har varit ute i 4 dagar, säg åt killen att det är 37 som gäller! :)

Vh Eric

ErikBerg

Välkänd medlem
14 apr 2006
2.957
8
38
Utanför Umeå
Säg 35 till killen, så möts ni mittemellan.
Snart är det påsk, efter det är säsongen slut. Då är risken att du blir kvar med skotern tills nästa vinter, och då kanske du bara får 32. :)

Mulleson

Välkänd medlem
7 apr 2009
1.018
2
38
Luleå
Jag skulle släppa den för 32, den e ju inte vidare modern någonstans just nu och det lär inte bli bättre med åren. Borde vara större glapp prismässigt på skotrar med modern körställning jämfört med gammeldags.

TobbeP

Välkänd medlem
15 dec 2008
182
0
6
jag skulle haft lite is i magen nån dag till iaf, allt för många ggr man låtit någon pruta för att 2 dagar senare ha flera som vill ha det man nu säljer.

Mange^

Välkänd medlem
16 dec 2007
826
1
16
Sundsvall
Du kan ju försöka få honom att hosta upp nån tusing till.
Dock är det enligt mig hyffsat pris för prestanda.

Se bara på alla på blocket med sina revar, begär upp mot 55 för 03-04or, modern körställning javisst, men priserna är satta av folk som borde sitta på mental sjukhus.....

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
Kan vara en korrekt åsikt, men desvärre får de flesta sina revar sålda till dessa överpriser...
Du kan ju försöka få honom att hosta upp nån tusing till.
Dock är det enligt mig hyffsat pris för prestanda.

Se bara på alla på blocket med sina revar, begär upp mot 55 för 03-04or, modern körställning javisst, men priserna är satta av folk som borde sitta på mental sjukhus.....

steffemelloydn

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.347
1
16
Piteå
Jag sålde en bil för några år sedan. Bilen var väl värd runt 100'(+/-5'). Jag satte ut den för 125' med tanken att "den sista idioten är inte född än". I slutet av annonsen skrev jag att "jag sänker priset med 1000 kr per dag - hur länge vågar du vänta???" Sålde den för 118' en vecka senare...