Jo låter bra de!det är bra skillnad på 38 och 44m, kräng dit en 44a när du redan håller på
lacka kåpor på skotrar brukar oftast inte bli bra, har en förmåga och låssna
Hänger på tråden nu =)Jo låter bra de!
Farssan är lakerare och han trodde inte de skulle vara några problem. Det är väll bara att rugga upp ytan ordentligt och han någon plast primer lr ngt?
Har inte kommit så långt än får se hur jag gör Tror jag ska köra me någon bil lack också ! Skicka gärna några bilder!Hänger på tråden nu =)
Har lackat mina kåpor nu slipade först sen primer sedan la jag en vit lack som jag vill ha men sen så undrar jag om man ska ha klarlack på eller om de inte behövs,den vita lacken skulle va väderbeständig plus tåla olja fett & dylikt,det va e en bil lack jag la,har du nå tips på vad man skulle ha gjort?
// Tomas
Jo jag köper absolut inte en sliten 44!307-305 är ju skillnad i delningen, 2.52" och 2.86". om du tänker efter, har det ett bestämt avstånd mellan luckorna så kan du inte få mattan i vilken längd som helst utan det måste gå jämt ut. monterade en fräsch 38 på min 440 och den var inte nå sämre än den slitna 44an. skall du köpa en 44 så köp en ny. dyrt men bra. annars så kastar ju folk 38or efter en.
Låter bra det ska väll ta och skaffa sånna då Inga likvärdiga champion?jag bytte från br9es till br9eya på min å dom höll bra
Japp det kan man.Tjenare! =)
Ska till skotern på måndag och jag kom att tänka på en sak.
Kan man låta den innre plattan/delen av premiärvarriatorn vara och bara byta den yttre? (själva varriatorn)
Och tror jag bbestämt mig att jag kör med 440 premiären fast med 700 ans inehåll!
// Pontus
Tack ska du ha NylandeR!!Japp det kan man.